Dere som har vært med 2/3-åringer i syden

x1xEternal*

Flørter med forumet
Jeg skal på apoteket og kjøpe en "medisinpakke" til Lucas, sånn just in case. Om han blir dårlig, skulle falle ved bassengkanten AND THE LIST GOES ON!!! (oss mødre altså..:))

Men er det noe SPESIELT jeg bør tenke på som noen av dere tenkte i ettertid kunne vært smart å ha med?

Jeg skal kjøpe beskyttelsesparaply til trilla, og lurer på om jeg skal ta med en liten dyne om han skulle ta luren sin på stranden (han sover om dagen enda, 1-2 timer), og da er det ikke så behageligere å sove mykt oppå en dyne...?
Men typen mener jeg overdriver med alt jeg skal ha med.

Idoform osv skal vi begynne med noen dager før avreise, antibac skal med...uv-drakt er jeg ikke sikker på om jeg skal ha, han har god hud og jeg har med høy faktor...

Men tips mottas med takk![:)]

ta med bleier!!!!!!!!!!!!! det er svin dyrt der nede.
god tur[:)]

syns ikke du overreagerer[:D]
tror du har listet opp med det jeg tenker på..pga vesla spiser så lite ville jeg tatt med knekkebrød og tubemat, men det er ikke veldig viktig[;)]

Jeg ville tatt med uv drakt og uv hatt. Bleier får du kjøpt, men er ofte dyrt. Dyne høres unødvendig ut etter min mening. Men nå har vi vært 3 uker backpacking i Thailand med en på 20 mnd med kun 19 kg på oss 3 til sammen. Så er er racer på å pakke lite, men praktisk[;)].

God tur.

Oj, det var jo da feil forum jeg var inne på.Men god tur alikevel[8D].

Takk for svar alle sammen![:)] Jepp, han spiser jo BARE skinkeost på tube! Det skal med[;)]

Jeg tenker bare at dyne hadde vært godt å ligge PÅ på stranden...men vi har jo trilla med sannsynligvis ned der og den sover han jo i hver dag i barnehagen..

Når vi reiser nå i september så ta jeg nok med

Uv drakt.
Solkrem
nattbleier- bruker ikke om dagen.
Solhatter
solbriller
Apotek er det jo der vi skal så regner med at vi finner der vi trenger der om det er nødvendig.
Vogna, helseteppe
sandaler/crogs

Takker for alle svar![:)]

Nå er det jo første gang vi har med en liten til syden, så da blir det kanskje til at man (jeg) tar for mye enn for lite i.
Tror også jeg dropper den dyna, det var en tynn sommerdyne, i tilfelle han skulle finne det ubekvemt å sove i skyggen på stranden...men vi har trilla, og det kommer nok til å være sykt varmt ja..!

Håper vi får det helt herlig ... nå har vi vært i Bulgaria to ganger og typen har til og med drukket vannet fra springen, uten å bli dårlig..men DET får ikke Lucas gjøre![;)]

Back
Topp