Dere som har vært kvalme...

Frost❄

Betatt av forumet
Jeg er 9+5 i dag og er stadig veldig kvalm og kaster opp. Dere som er litt lenger, når synes dere kvalmen begynte å bli litt bedre??
 
Er snart 11 uker og kvalmen har vært intens hele uka, og i dag kom frokosten opp igjen, så jeg har faktisk blitt værre..
Og jeg har ikke spydd siden jeg ble innlagt for å få væske som var i uke 6..
Er så lei, så håper det kan slippe snart..
 
Dabba av fra æ runda 10 uka å e så å si bort no. 12+5
 
Jeg er i uke 9 og kvalmen startet for 3 dager siden.. vært sofa liggende like lenge. Kaster ikke opp.(veldig angst for oppkast) håper det går fort over[emoji15]
 
11+5, fortsatt kvalm. Spyr annakvar dag ca. Bedre enn før, men håper det gir seg heilt snart [emoji4]v rundt veke 9 spydde eg 8 ganger daglig og bruker postafen no [emoji5]
 
Er 11+0 i dag. Fortsatt veldig kvalm. Men min erfaring tilseier at det varierer heise. Fystegang var eg dårlig heile veien (spydde til å med under fødsel), andre gang var eg kvalm i 2 veker før det gav seg tvert.
 
Håper min kvalme har gått over. Hadde første kvamlefrie dagen i går er 9+6 i dag, og ikke kjent kvalmen i dag heller :) ahar lest at hormonene synker rundt uke 10, da morkaken begynner å ta over. -Så håper dette vedvarer slik Har forresten brukt Seaband siden positiv test,og innbiller meg at det har funket til en viss grad. Om det er psykisk vet ikke jeg, men spiller igrunn ingen rolle
 
Det var verst i uke 6-11, nå er jeg i uke 13 og det begynner å hjelpe -men er fortsatt periodevis uggen
 
Jeg synes kvalmen ble bedre for en ukes tid siden. 12 + 4 i dag :)
 
Var kvalm og kastet opp til uke 9. Så forsvant det på mirakuløst vis og jeg trodde jeg var ferdig. Men fikk en god uke før det nå er tilbake for fult i uke 10 :(
 
Back
Topp