dere som har vært innlagt ?

omaikeno

Blir kjent med forumet
Vet dere som har vært innlagt om en lege kan legge deg inn pga kvalme/oppkast uten å ta blodprøver av deg ? 
Var hos legen i dag da jeg har vært kvalm/ mye oppkast i 6 uker . Har stått på postafen men tar ikke knekken på denne kvalmen og oppkasten. Nå er det slik at jeg får i meg stort sett bare kjeks, alt annet kommer opp, frokost,lunsj , middag , kvelds .. retur .....
Nå vil legen prøve afipran 3-4 dager , hvis det ikke hjelper ville hun legge meg inn.

Har ikke noe lyst tl det , men må man så må man . Ba henne også undersøke om jeg kan gi meg selv intravenøst væske da jeg er sykepleier.. Hun skulle sjekke det .

Akkurat nå gleder jeg meg ikke så stort over denne graviditen, er på nippet til bli deprimert.. Men det må vel gi seg ..

Hei!!!

E innlagt og er nå på min 14dag. Ble henvist til gynokologisk poliklinikk av fast legen. Urin prøven viste at kroppen ikke fikk næring og jeg ble lagt inn. Har nå fått sonde og reiser hjem med fullt utstyr til helga. Ska bli helt fantastisk

Kun urin prøve som viste høye keton utslag.

ok :) takk for svar :) håper jeg slipper å innlegges :) god bedring til deg / dere også :)

Uff det hørtes ikka bra ut, håper du slipper å bli innlagt. Jeg kan ikke skjønne at du ikke kan få lov  til å koble til og fra dette selv. Men det kan henne du må bli innlagt, så du tilhører en avdeling og dra hjem på perm?? I så fall kan du høre om ikke hjemmesykepleien kan gjøre det , hvis du ikke får lov. Jeg vet ihvertfall at vi gjør det der jeg jobber. ( hjemmesykepleien) . Men regler i forhold til det vet jeg ikke, det er tjenestekontoret i kommunen din som i såfall avgjør om du får hjemmesykepleie.
 Håper det ordner seg greit for deg og at du bare kan gjøre set selv! God bedring :)

Back
Topp