Dere som har vært i syden!

TuttiFrua

Glad i forumet
Vi har bestilt tur til Tenerife nå, men lurer på om vi skal ha all inklusive eller bare frokost. Da er Jonas nesten 15 mnd og i forhold til middag og sånn...når serveres det og hva anbefaler DU?   Oooohhh....gleder meg!!!

Vi hadde all inclusive når vi var på kreta. Det var kjekt, mina var bare 8mnd når vi var der. men hu fikk litt diverse forde. og vis han er 15 mnd når dere skal på tur er det nok ikke noe problem, for de har jo mat de fleste liker [;)]
Men jeg anbefaler deg å ta med barnemat vis du skal det, for på kreta var det veldig dårlig utvalg. Men er sikkert bedre på tenerife siden det er et mye mer *norge* sted, hehe....

Vi har leid bungalow da, så vi kan lage noe selv også. Men hva med måltidstider? er middagen sein?

jg var m rania i hellas, da hun var 6 mnd og nå da hun var 9. jg hadde m mg d meste, de har bra m utvalg, men siden vi bor litt utenfor byen, tok jg m d meste så slapp jg å stress m å handle. men uansett middag r ikke noe stress, 15 mnd spiser de jo hva vi spiser, men ta m pålegg[:D]

Vi reiser til Thailand i Mars..skal ikke ha all inclusive..blir at han spiser det samme som oss til mat[:)]Tenker det går bra..har vært samme plass 3ganger før,så vet hva vi går til da[:)]

ORIGINAL: TuttiFrua

Vi har leid bungalow da, så vi kan lage noe selv også. Men hva med måltidstider? er middagen sein?

Middagen var fra 18.00 til 22.00 :-) Så det var seint, men jeg pleide å gi mina middag når de hadde lunsj, og det var fra 13.00-15.30 :-) Og da var det veldig variert med mat, det var både kald mat og varm mat :-)

Back
Topp