Dere som har vært i Side (Tyrkia).

Har vært på mange hoteller der, har vært der 8 ganger.. Og vært storfornøyd hver gang..

Pegasos World bodde vi på[:D] Veldig fint hotel. Men jeg hadde nok ikke bodd der i høysesongen, ser for meg at det er veeeldig mye folk da

Vært i Side engang. Bodde den gang på Sunwing resort i Side, men det hotellet er ikke i katalogen mer. Skal aldri tilbake til hveken Side eller Tyrkia!!!

Dritt mat, dritt folk, alle ble dårlige i magen - rett og slett ingen god ferie. Ha vært maaange andre bedre plasser ja[:)]

ORIGINAL: Looney

Vært i Side engang. Bodde den gang på Sunwing resort i Side, men det hotellet er ikke i katalogen mer. Skal aldri tilbake til hveken Side eller Tyrkia!!!

Dritt mat, dritt folk, alle ble dårlige i magen - rett og slett ingen god ferie. Ha vært maaange andre bedre plasser ja[:)]

jeg er hvertfall fornøyd så vi planlegger tur tilbake[;)]
forrige gang var vi i Alanya da[:)]

ORIGINAL: adelia

Pegasos World bodde vi på[:D] Veldig fint hotel. Men jeg hadde nok ikke bodd der i høysesongen, ser for meg at det er veeeldig mye folk da

veldig fornøyd..
Mamma og kjæresten min synes det var kjedelig mat variasjon der..men jeg er fornøyd,spiste bare spaggethi uansett..
Synes det var kjempe koselig der... Lillebroren min som da var 6,var helt i 100 hele tiden[:)]

ORIGINAL: Looney

Hehe, flott å se at andre også synes det. [8D] Vi har også vært i Side, tror det var Sunwing Resort vi var på. Hotellet var topp det, men fytti fela for en drittplass sånn ellers. Ble ikke dårlig i magen, men var utrolig vanskelig å finne god mat der. Var mest dårlig mat. Skal vi noen gang tilbake til Tyrkia så blir det å være på noe sånn som Pegasos World.

Back
Topp