dere som har vært i dyreparken i kr.sand

*Kolibri*

Forumet er livet
Vet dere hvor mye vi bør beregne i lommepenger til store og små?
Bør vi ta med badetøy?
Kan man ta med medbragt drikke/mat?
Holder det med en dag eller bør vi være der i to dager?
Bør vi styre unna de varmeste dagene eller er det mye skygge slik at det ikke spiller noen trille?

Noen som har gode tips før ferien?
[:D]

Vi var der i to dager, følte det ble litt lite med en dag, for første dagen bruker du på å gjøre deg kjent i parken og andre dagen besøker dere de barna synes var gøy på dag nr 1. Ta med badetøy, de har fått et kjempe flott badeland der!![:D]

Vi smørte masse gode baguetter og hadde med farris å drikke, så vi brukte ikke noen penger i parken de dagene vi var der. Kjøpte is ene dagen og en sprettball til IA, mer penger brukte vi ikke.

Det er masse store trær der og noen "skoger", så du vil alltid finne skygge.

Lykke til!!

Vi kommer til å ta med mat regner jeg med men det er for jeg synes ikke maten der inne er noe god.
Kommer til å være der 1 dag,rekker det.Visst du tar badetøy med må dere beregne ekstra penger for det er
egne bill for å komme inn i det nye badelandet som er komt der.Hadde ikke godt i dyreparken visst det var strålende
vær,for det blir fort varmt,med alle de folkene som er der inne å dessuten er det ikke noe kjekt å trakke rundt på ett
sånt sted når det er så varmt.Da foretrekker jeg heller en strand.VEt ikke hvor mye penger vi kommer til å beregne men det
kommer jo på over 1000 kr bare for oss 4 å komme oss inn.Så kommer nok sikkert til å beregne hvertfall en 1000 lapp inne også,så
ungene kan få kjøpt med seg hjem noen ting[:)]

Hvis dere skal kjøpe mat og drikke der inne så trenger dere litt lomme penger da man som regel spiser mer enn et måltid pr dag. Ellers er det jo ikke så mye som koster penger når man er inne...foruten suvernier og div da!

Man kan ta med mat og drikke selv, vi har brukt å ha med et måltid også kjøpt 1[;)]

Det er eget badeland der, men der må man ha egen billett inn.

Vi har hatt 2 dagers billett hver gang, er masse å se og føler ikke at vi rekker å få med alt på en dag uten å måtte stresse!

Ang været er jeg usikker...er jo en del skygge da man kan gå inni skogen osv..men er vell litt varmt om det er kjempe fint. Men ville heller vært der i kjempe fint vær enn i stygt vær! [:D]

Vi reiser til dyreparken onsdag og torsdag til uka...gleder oss veldig da det blir første året snuppa får litt utbytte av det å. Før om åra er det jeg og sambo som har kosa oss[:D] Bare spent på hvordan det blir å traske der i 2 dager når man er høygravid[8D]

Mi har årskort i dyreparken, så når mi er i parken så føler jeg ikke mi trenger å gjøre alt hver gang, mi gjør det mi har lyst til å gjøre. Men for dere som aldri har vært der eller er sjeldent der, ville jeg nok kanskje hatt 2 dager hvis dere vil se alt sammen. Men man rekker en del på 1 hel dag også[;)] Skal dere i det nye badelandet må dere nok har 2 dager der.
Billetten inn til dyreparken tror jeg er rundt 375 kr, skal dere i badeland koster det ekstra.
Dere kan fint ha mat med, det pleier alltid mi[:D]
Jeg synes det flott å gå i parken når det er sol, dere finner skygge i parken hvis dere føler for det[:D]
Det masse fristende ting og tang til de små, så der går pengene fort.
Ellers er alt av karuseller, tog, bobbane, tømmerrenna og traktorer gratis der inne[:D]
Håper dere får en flott tur[:D][:D]

takk for gode tips![:)]
vi reiser sammen med et par som ikke har så god råd..men kan jo hende at vi "plutselig" bare drar kortet for begge familiene slik at vi får to dager der[8D]

Det kommer litt ann på hvordan dere liker dere på tur.

Jeg syns de har mye god mat i dyreparken, og det koster jo litt. Ellers kan en klare seg med lite penger eller mye penger[:D] Medbrakt mat og drikke er lov.

Det er mye folk nå som det er Sabeltann show, men når reiser dere?

Det er mange plasser en kan hvile seg i skyggen og en går ikke konstant i solen. De har akkurat åpnet nytt badeland: http://badelandet.no/

Dere bør nok ha 2 dager. Da får en litt frihet også, til å ta det med ro, og skulle det bli dårlig vær så kan en ta turen på sørlandssenteret (5 min unna) og gå tilbake når været letter[:D]

Vi var der forrige uke, og hadde bare kjøpt 1 dags billett. Følte vi hastet rundt i parken for å få med oss det vi skulle, men var masse vi ikke rakk å se.
Og nå som det er midt i ferie tid, er det maaaaaaaaaasse folk der, så masse av tiden gikk vekk i å stå i kø. Så, kjøp 2 dagers pass!!!!

Back
Topp