Dere som har vært hos manuell terapeut

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvordan blir de små etter manuell behandling? Trøtte, sutrete, ømme? Eller helt uforandret?
Lurer på om jeg kan planlegge andre ting etter timen, eller om de trenger hvile? Ok å sitte i bilstolen etterpå, eller helst ligge flatt i vognen?
Sikkert dumme spørsmål, men spør likevel jeg! ;-)

Vi har hatt gutten vår hos kiropraktor, har ikke merket noen reaksjoner etterpå, men det kan skje sa kiropraktoren. Det er vel omtrent det samme som manuellterapaut. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi var hos mt på mandag, og hatt en uke med mer grining og mindre søvn. Altså vi har hatt en verre uke, men fysio hos hs mrnte det var normalt...

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Glemte å svare på spm dine da:p fikk ikke beskjed om det ene eller det andre egentlig. Jeg dro på litt rask shopping rett etter også hjem, og har hatt planer og møter osv hele uka:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Barn er som dag og natt så tror dette er noe bare ditt barn vet svaret på.
Victor Émil var veldig rolig og trøtt etter MT-timen men andre ganger kan han være rastløs og urolig eller helt uforandret. Ville ikke behandlet han anderledes enn om dere ikke hadde vært på MT-tim (da sikter jeg til spørsmålet om å la han sitte i bilstol eller ligge flatt) men jeg ville tatt høyde for å la han få ro etter timen da jeg har tro på at det er det beste for barna.
Det er mange intrykk for en liten kropp å bli klemt/ dyttet på/ presset på/ kjent på etc av en fremmed mann/kvinne og da tenker jeg at det er best å la de ha det litt rolig rundt seg etter på for å unngå overstimuli.

Back
Topp