Dere som har vært hos legen??

Silckely

Elsker forumet
Januarhula 2014
Fikk dere helsekort og tok blodprøver?? Evt hvilken uke? Min tok bare g test og sa jeg skulle komme på første svangerskapskontroll i uke 12?

ja det er det som er vanlig. meneh... da må jo du gjøre som vi snakka om og ta ting i dine egne hender :P for det er vel for lenge!?

Var hos legen i går for å bekrefte graviditet og prate litt.
Skal tilbake førstkommende tirsdag og få helsekort, sette opp en oppfølgingsplan, ta diverse prøver og få henv. til tidlig UL og henv. til fødepol.
Var hos jordmor i dag. Godt å få oppfølging :)

..men ellers er det vanlig at første sv.kontroll er i uke 12 :)

Kan vell velge jm eller lege. Ska te legen i morra og jeg er da 5+2.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så bra jm følger opp :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

JM ringte til sykehuset for å sjekke opp hva jeg trenger siden jeg er revmatiker og risikosvangerskap .. og hu fikk beskjed om at jeg skulle inn på sykehuset asap! hu har sendt klage på legen som ikke sender meg til oppfølging , tydligvis var det litt alvorlig.. Er det mulig ! man må virkelig passe på alt selv ! hurra for JM som ringte og tok kontroll :D

Var hos lege mandag, var da 7+0, tok bare blodprøver, målte vekt og høyde, og snakka smått om graviditeten. Fikk nummer til JM, og skal tilbake til lege ca uke 11 for å få resultater og helsekortet.

Jeg ringte legekontoret i går og sa jeg ville bestille time til første svangerskapskontroll. Fikk time i uke 9, og regner med at jeg får helsekort og at alt av prøver o.l. blir tatt da altså! :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Var hos legen når jeg var 5 uker på vei, på grunn av noe annet. Men fikk da helsekort, tok blodprøver og fikk masse svangerskaps bøker....

Jeg skal til fastlegen min 10 juni. (Er godt fornøyd med fastlegen min, så ville starte der) da er jeg 9+2 på vei. Skal sjekke hjerteslag og sikkert fylle ut papirer etc også. Tenkte å bestille time hos JM i uke 12-13 :)

Back
Topp