Dere som har vært hos fotograf-med gutter

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hva slags klær hadde de på seg? Og hadde dere med flere plagg?

Jeg har bestillt time hos fotografen så det lurer jeg også på[:)]

Fikk beskjed om helst uten klær vi. Men kunne ha med et plagg til et bilde.
Vi skal ha familiebilde også, så da er jo det greit.

Har du bestilt fotograf? Hvooor?
Fotografen gir deg sikkert tips ift klær (farger bl.a)

ORIGINAL: Minismurf

Er ei her på Dal, tror hun bare er hobbyfotograf (er ikke sikker på det, mulig hun er utdannet fotograf), men siden vi egentlig ikke skulle ta bilder før han er 1 år så slo vi til hos henne, betaler 500 kr og får med cd`en med bildene, til odel å eie. Så blir det ikke sånn kjempebra så har vi ikke blakka oss på det [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Er ei her på Dal, tror hun bare er hobbyfotograf (er ikke sikker på det, mulig hun er utdannet fotograf), men siden vi egentlig ikke skulle ta bilder før han er 1 år så slo vi til hos henne, betaler 500 kr og får med cd`en med bildene, til odel å eie. Så blir det ikke sånn kjempebra så har vi ikke blakka oss på det [:)]

Oki [;)]
E var naken + matrosdress på babybildene. De andre når han satt og sto(husker ikke hvor gammel han var) hadde han helt forferdelige klær syns jeg nå. Men er jo en generasjon siden nesten..haha.. Var så mørke og uten kontraster, så ble litt kjedelig egentlig [8|]
(T var også naken + snekkerbukse) 

Brukte 3 antrekk tror jeg?? Også naken da[:)]

Her er noen av bildene våre
 http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19105414&mpage=1&key=fotografbilder�

ORIGINAL: *Høna*

Det er det jeg har gjort med mine bilder... [:D]
Har vært kjempe fornøyd begge gangene!!
Trenger ikke gå til fotograf for å få fine bilder... Har fått cd med mellom 120 og 150 bilder hver gang [:D]
Og det er garantert noen fine bilder der!!
Har også forstørret 6 bilder, hos fotograf,  til a4 størrelser, og det kosta meg kun 450 kroner!!
...og da går det an... [:D]

Back
Topp