Dere som har vært gravide

SuperPoPs

Glad i forumet
Hvor mye la dere på dere under graviditeten ? Med første mann la jeg på meg 20 kg og med andre 25.. Blitt ganske stor begge gangene , så skal spise sunnere og bevege meg mere denne gangen :-) skal sies att jeg veier ikke så mye fra før av, og kg raste av når de kom ut !!:-)

12 kg første gang, rundt 22-25kg andre gang!! Hjelpes:P Vil være flinkere til å bevege meg mer denne gang, trene så lenge osm mulig - og ikke minst - spise mindre! Selv om jeg spiste mindre 2.gang enn første gang, og allikevel la på meg det dobbelte - tror man noen ganger bare er mer utsatt.

tror jeg la på meg ca 12 kg, men det var nesten bare vann (svangerskapsforgiftning)
Jeg var helt oppblåst i hele kroppen på slutten der!  Skulle sett alt jeg pissa ut når jeg fikk vanndrivendes på sykehuset etter fødselen, hehe;)

Jeg la på meg 20 kg i forige svangerskap!!! Håper ikke det skal gjenta seg nå! Satt mye på rumpa og proppet i meg så vet jo hva jeg gjorde feil og ikke skal gjøre nå!Tok ett år med mye trening å få det av igjenn...

Jeg la på meg 11 kg, gikk ned 7 etter fødsel, men fikk sjokoladekikk og gikk opp igjen. Men julaften veide jeg meg, og hadde 1 kg igjen til før graviditetsvekta! Rekker jeg å nå den før jeg går opp igjen tro? 

Første gang gikk jeg opp 25 kg. Jeg er 184 på strømpelesten, så jeg ble rimelig tung før jeg klekka. Hele 94 kg på dagen han ble født.
Med andreman ble det ikke riktig så mye. var like under 90 kg den dagen han var født.

La på meg 32 kg. noe undervektig fra før av, så trivdes godt med de ekstra kg. dessverre raste de fort av igjen når tulla var født..

Huff, la på meg 30 kg!! Det skal IKKE skje denne gangen. Kiloene gikk forholdsvis greit av, men er redd det blir vanskeligere neste gang. Derfor forblir jeg ganske streng med kostholdet og skal opprettholde aktivitetsnivået som tidligere.

La på meg 14 begge gangene , håper det blir med det denne gangen og :)

La på meg 30+++ kg... Sluttet å røyke når jeg fant ut at jeg var graivd, så da var sjokoladen god å ha!! hehe...

15 kg første gang og andre gang 10 kg!

La på meg 16kg

Alt for mye rett å slett.. Skal spise sunnere å holde mæ i aktivitet hele tia så lenge som overhode mulig :)

Gikk ned 12, og la på meg 4 etter det.

Jeg la på meg 22,7 kg med førstemann, hadde for mye fra før å. Fikk ingenting gratis å måtte trene bort hvert gram!! Alle fortalte meg hvor lett kg forsvant når ungen kom og man begynte å amme, så jeg tok det med knusende ro!! Skal aldri gå på den smellen igjen hvertfall

Denne gangen er det sunt kosthold og trening som gjelder!! :)

Back
Topp