Dere som har vært gravide flere ganger

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
når kom magen? Kom den raskere enn med nr 1? :)

Er gravid med nummer 4, 5 gang jeg er gravid.
For meg føler jeg at magen kom fortere med nummer 2 og nummer 3 ja! Tror det har noe med at livmoren har utvidet seg før og vet hva den driver med

Magen kommer helt klart raskere ja. Har 5 fullgåtte svangerskap bak meg, og sist kunne gyn kjenne livmoren over skambeinet i uke 7+2, og sa det var ikke uvanlig etter 4 svangerskap. Trur jeg kan kjenne den nå når jeg ligger flatt. Spesielt på morgenen når fulø blære hjelper på å dytte den opp. Er hvertfall en hard kul nederst.

Kom fortere men føltes ikke så mye større ut. Men hadde synlig gravidmage i uke 9

Vedlegg

• 3CA8DBD3-6396-41CB-990B-A066790EDF71.jpeg
    3CA8DBD3-6396-41CB-990B-A066790EDF71.jpeg
    15,6 KB · Visninger: 43
Ååh! Jeg savner gravidmagen min!! Gleder meg til å få den tilbake :D håper bare morkaka plasserer seg bak denne gangen, følte med SÅ snytt forrige gang da morkaka lå foran. Kjente såvidt spark :( var sikker inne på sykehuset 1-2 ganger i mnd de siste 4 mnd. En eneste gang kjente jeg skikkelig spark, bortsett fra det var det bare små dult

Ååh! Jeg savner gravidmagen min!! Gleder meg til å få den tilbake :D håper bare morkaka plasserer seg bak denne gangen, følte med SÅ snytt forrige gang da morkaka lå foran. Kjente såvidt spark :( var sikker inne på sykehuset 1-2 ganger i mnd de siste 4 mnd. En eneste gang kjente jeg skikkelig spark, bortsett fra det var det bare små dult

Morkake foran er utidig! Flaksen for meg var at lille lå mye på tvers, og sparka meg i sida så jeg kjente endel uansett. Håper også på plassering bak denne gangen.

Morkake foran er utidig! Flaksen for meg var at lille lå mye på tvers, og sparka meg i sida så jeg kjente endel uansett. Håper også på plassering bak denne gangen.

Krysser fingrene for at vi er heldigere denne gangen!

Husker magen kom før og ble større. Med nr 1 begynte jeg få bittelitt mage i uke 12, men med nr 2 hadde jeg kjøpt gravid bukser flere uker før.

Jeg har heldigvis klær liggende fra sist, er bare 1 år siden forrige fødsel :)

Følte magen kom raskere sist gang ja. Merker den popper litt nå og da nå. Men er bare 5+1 så blir ikke gravidmage før uke 10-11 håper jeg. Vil holde det skjult lenge. 4 graviditeten, har 1 barn.

Jeg håper ikke magen kommer så fort denne gang, vil holde det skjult ei stund. :p Følte ikke den kom raskere gang nr 2, men jeg er overvektig med mye flesk på magen så kan være vanskelig å se. :)

Back
Topp