mammatilenliten
Flørter med forumet
Kom magen raskere andre gangen? Har så lyst på babymage, nå har jeg en opplåst og spist altfor mye julemat mage slik var det første gangen fikk ikke mage før jeg var 25 uker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Utrolig. Er du godt trent?Med min første fikk jeg liiiiiten mage rundt uke 20. Med min andre hadde jeg ikke mage før 28 uker eller noe.
Her er bilde av meg med nr 2 i uke 28 (6,5mnd)
Vis vedlegget 154705
Nei, før graviditeten hadde jeg ikke trent på 4 år.Wow! Utrolig. Er du godt trent?
Haha okei! Fikk du stor mage på slutten eller?Nei, før graviditeten hadde jeg ikke trent på 4 år.
Jeg var ganske lik deg vil jeg si når jeg var like langt. Første gang jeg begynte å kunne se litt mage var rundt 5-5,5 mnd.Med min første fikk jeg liiiiiten mage rundt uke 20. Med min andre hadde jeg ikke mage før 28 uker eller noe.
Her er bilde av meg med nr 2 i uke 28 (6,5mnd)
Vis vedlegget 154705
At det går an!
Det var helt utrolig. Hun veide 3,4kg så hun var innenfor normalen. Utrolig rart at magen var så liten. Måtte ha UL hver uke for å sjekke symfysemål og vekst fra uke 37. Hun kom 3 dager etter termin.At det går an!
Ikke at jeg er opptatt av minst mulig mage altså, men det er jo utrolig å se hvor forskjellig en graviditet er på alle kroppene! Veide barnet normalt ved fødsel da?? Må ha krøket seg godt sammen