dere som har vært gravide flere ganger..

mammatilenliten

Flørter med forumet
Kom magen raskere andre gangen? Har så lyst på babymage, nå har jeg en opplåst og spist altfor mye julemat mage :p slik var det første gangen fikk ikke mage før jeg var 25 uker.

Ja fikk mage mye raskere andre gang

Fikk raskere mage 2 g og 3 g enda raskere. Tror hvordan det blir 4 g hehe

Var ganske likt på 1 og 2.mann her, men veide 10kg mindre ved starten av 2 enn med 1, så kanskje det har noe å si :) spent på hvor rask magen kommer nå med 3.mann :P nå veier jeg forøvrig det samme som ved sist graviditet :)

slettet

Last edited by a moderator:
Har vært gravid en gang før. Da kom magen rundt 5 mnd. Nå er jeg ikke en mnd på vei engang, og embryoet er bare noen mm nå- så mage er det jo alt for tidlig for enda. Men jeg har hørt at folk sier at med nr 2 så kommer magen fortere, så blir veldig spennende å se:)

Gleder meg veldig til magen blir synlig:)

Last edited:
Gleder meg også til å se når magen kommer denne gangen. Sist var det rundt uke 20. Hadde forsåvidt vært greit hvis den lot vente på seg nå også mtp jo jobb, men det er jo koselig med babymage da. <3 Ni måneder siden forrige fødsel.

Håper også at magen kommer tidligere nå enn sist! :) Sist begynte magen å komme rundt halvveis :) Nå er det jo bare litt over ett år siden jeg var gravid sist, så vil tro at livmoren vokser fort denne gangen :p

Magen kom fortere med nr 2, men første gangen så var jeg jo veldig obs på magen og så meg nok endel i speilet :smiley-ashamed008 mens andre gang oppdaget jeg det egentlig først på klærne

Med min første fikk jeg liiiiiten mage rundt uke 20. Med min andre hadde jeg ikke mage før 28 uker eller noe.

Her er bilde av meg med nr 2 i uke 28 (6,5mnd)

ImageUploadedByBV Forum1452114839.386472.jpg

Min livmor ligger vist langt bak eller noe sånt, og dette gir den sjarmerende effekten at jeg egentlig bare ser småtjukk ut til 7-8 mnd uti svangerskapet :P

Jeg er liten selv og fikk egentlig mage forholdsvis raskt også første gang, likevel kom den fortere andre gang ja.... Men da la jeg på meg mer enn første gang også. Spent på hvor diger jeg blir nå på tredje..... :-p

Med min første fikk jeg liiiiiten mage rundt uke 20. Med min andre hadde jeg ikke mage før 28 uker eller noe.

Her er bilde av meg med nr 2 i uke 28 (6,5mnd)

Vis vedlegget 154705
Jeg var ganske lik deg vil jeg si når jeg var like langt. Første gang jeg begynte å kunne se litt mage var rundt 5-5,5 mnd.

Spent hvor lang tid det tar denne gangen:)

Helt ærlig har jeg ikke peiling, da jeg var tjukk og hadde mye ekstra mage som bare ... ikke forsvant etter første graviditet, siden jeg aldri gjorde noe for å få den bort :p

At det går an! :D
Ikke at jeg er opptatt av minst mulig mage altså, men det er jo utrolig å se hvor forskjellig en graviditet er på alle kroppene! :) Veide barnet normalt ved fødsel da?? :D Må ha krøket seg godt sammen :P
Det var helt utrolig. Hun veide 3,4kg så hun var innenfor normalen. Utrolig rart at magen var så liten. Måtte ha UL hver uke for å sjekke symfysemål og vekst fra uke 37. Hun kom 3 dager etter termin.

Back
Topp