Dere som har vært gravide før

Lita-go

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Septemberlykke 2021
Jeg har et barn fra før, som nettopp har blitt 2 år. Den gangen syntes jeg ikke at jeg kjente så mye til denne stikkingen og strekk i livmor. Men nå kjenner jeg masse.

Er det fler av dere som har barn fra før som kjenner mer på strekk etc i livmor nå?
 
Synes generelt jeg kjenner på mer av ALT nå gang nr 2... :bored:
Kvalme, hormoner, trøtthet, stikkinger.. ja ALT! Forrige gang følte jeg vel egentlig at eneste symptom første 5 mnd var at magen vokste og at jeg var litt trøtt i begynnelsen.

Ble jente da, så er overbevist om at dette er gutt og derav forskjellen :hilarious:
 
Hørt at det ikke er uvanlig at man merker mer til disse strekningene og murringene om man har vært gravid tidligere.
Med første husker jeg ikke, man da var jeg også 8uker på vei før jeg fant ut at jeg var gravid. Med nr to og nå nr tre har det vært ganske likt.

Det jeg gruer meg til er etterriene. De var mye verre etter fødsel nr to enn fødsel nr en. Så tør ikke tenke på hvor vond de blir denne gang :arghh:
 
Har det på samme måte. Med første kjente jeg ingenting, var hverken kvalm eller trøtt. Det eneste som minnet meg på graviditeten var magen.
Nå er det helt motsatt. Håper at det blir det med fødselen òg xsmile9En rask og lett fødsel denne gangen:smiley-angelic001
 
Med min første klarer jeg ikke å huske stikking eller noe særlig annet egentlig. Var bare helt hinsides trøtt og trengte 3 hviler til dagen :)
Veldig usikker på om jeg opplevde noe sist (endte i MA) tror kanskje jeg har fortrengt alt der :/
Men denne runden kjenner jeg på ubehag ved lysken (som om noe river/strekker)
Ømmere bryst..og mer oppblåst!
 
Synes generelt jeg kjenner på mer av ALT nå gang nr 2... :bored:
Kvalme, hormoner, trøtthet, stikkinger.. ja ALT! Forrige gang følte jeg vel egentlig at eneste symptom første 5 mnd var at magen vokste og at jeg var litt trøtt i begynnelsen.

Ble jente da, så er overbevist om at dette er gutt og derav forskjellen :hilarious:


Det her er omtrendt 100% samme som jeg skulle svare:happy090
Jeg har ei jente fra før, så derfor må det her vere en gutt pga at denne gangen har jeg allt av symptomer. Sist hadde jeg så å si ingenting:happy:
 
Synes generelt jeg kjenner på mer av ALT nå gang nr 2... :bored:
Kvalme, hormoner, trøtthet, stikkinger.. ja ALT! Forrige gang følte jeg vel egentlig at eneste symptom første 5 mnd var at magen vokste og at jeg var litt trøtt i begynnelsen.

Ble jente da, så er overbevist om at dette er gutt og derav forskjellen :hilarious:
Samme her! :joyful: Men har ikke tenkt på det du sa med kjønn, så det var interessant! Vi fikk gutt forrige gang, så kanskje det kommer en lillesøster nå da :D Hadde vært stas å få oppleve begge deler. Har tenkt at jeg kjenner mer denne gangen, fordi jeg har vært gjennom en graviditet tidligere og er mer "slitt" i kroppen :hilarious:
 
Back
Topp