Dere som har vært gravide før

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Har dere det ganske så likt nå som sist, eller?

Har to gutter fra før, og med dei to var det helt likt. Ingen plager, bare halsbrann litt uti. Også elsket jeg lukt av bensin og kjeller :P
Nå er det kvalme, trøtt, ømme pupper, kviser, promper, lettelser, hater bensinlukt og alt luker mye sterkere, sulten hele tiden...

Har to gutter fra før. Var kvalme med dem.
Nå er jeg kvalm, ømme pupper (større pupper), halsbrann og tørr hud.
Så jeg merker tydelig forskjell, og håper jo så klart at det er ei jente denne gangen :D

Har tenkt tanken, men mange ganger lurt på om symptomene kan være anderledes med samme kjønn, om man venter barn med annen mann? : P

Har dere det ganske så likt nå som sist, eller?

Har to gutter fra før, og med dei to var det helt likt. Ingen plager, bare halsbrann litt uti. Også elsket jeg lukt av bensin og kjeller :P
Nå er det kvalme, trøtt, ømme pupper, kviser, promper, lettelser, hater bensinlukt og alt luker mye sterkere, sulten hele tiden...

Slik hadde jeg det i mine 2 første svangerdkap også og jeg har også 2 gutter (kjeller og bensin var heeeerlig).

Nå fiser og raper jeg, trøtt som fy, kvalm, metallsmak i munnen.

Dette er mitt 3 barn med samme mann.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har tenkt tanken, men mange ganger lurt på om symptomene kan være anderledes med samme kjønn, om man venter barn med annen mann? : P

Er det ikke samme far? :)

Hmm, mulig det.. Har ikke tenkt på det :) Her er det samme, så jeg krysser alt jeg har for at det er jente denne gangen! Er jo sistemann dette :)
Å jeg har dilla på helt forskjellige matvarer denne gangen enn sist! Må jo være jente ;D

Sist var jeg kvalm og brakk meg mye!! Kastet opp noen ganger. Halsbrann ganger 10000.super trøtt. Fikk jente :-)
Er nesten ikke kvalm nå, bare litt små urven/kvalm på ettermiddag/kveld.. Er ganske trøtt. Men enda tidlig ;-) spent på om det kan være gutt nå da ;-)

Samme mann med begge her :-)

jeg er trøtt og helt uten energi akkurat som sist. men jeg sjesker på andre ting denne gangen, så kanskje det er ei lita tulle denne gangen..?:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg har gått gravid med jente og gutt, begge svangerskapene var veldig like sett bort ifra noe kveldskvalme når jeg gikk med gutten og bekkenløsning.
Men denne gangen er det helt anerledes fra begge de forrige svangerskapene hehe
Så det med kjønn går nok på tilfeldigheter

Så og si helt likt med mine to gutter.
Denne gangen er det helt annerledes. Ingen kvalme, bare litt uggen en sjelden gang(bank i bordet), siiiinnsykt ømme bryst og sterke smerter i mage ( og bekken - begynte med bekkensmerter på slutten forrige svangerskap, men innbiller meg at det var pga kort tid mellom graviditetene)

noe er likt, noe er totalt andeledes :P samme far her oxo :)

Sist va alt perfekt, litt kvalm i uke 7 og 8 Ellers ingen plager. eg og elska bensin loktå når eg jekk gravide sist.
Nå har eg sinsykt ømme pupper, føle di har vokst, begynne å kjenna det i bekkene (allerede!!!!!) Små kvalm, svolten all the time!!!! Pisse sinsykt ofta, føle jalfall eg må pissa kjempe møkje, men e kje så møkje så kjeme ut (sorry detaljer) hehe :)

tjaa..forrige gang var jeg trøttere.. var ikke kvalm.. sleit fryktelig med konstant halsbrann..husker ikke helt :P men fikk jo bekkenløsnig fra h*lvette, svangerskapsforgiftning og nyresvikt...

er 8uker imorgen <3 og har ingen heftig plager :) merker jeg blir litt uggen på kvelden, spes etter mat. også er jeg noe trøtt. og litt bekken au au innimellom hvis jeg kjenner etter..

Dette er mitt 4 svangerskap :) med guttene spydde eg fra uke 3 til ca.13. Med jenta mi ante eg ikkje at eg var gravid før eg var nesten 6 uker på vei :) hadde ingen symptom! Denne gangen føler eg meg ikkje gravid i det heiletatt heller :p er i grunn litt ekkelt å ikkje ha symptom :/ men d er helt normalt :)

I mitt første så hadde jeg halsbrann fra 1 uke før eg testa positiv, ingen antydning til det no...har allerede spydd ein gong no,var ikkje kvalm sist...er ulidelig trøtt denne gangen,og kan ikke huske at tettheten kom så tidelig sist. Fikk jente sist,så spent på hva det er denne gang...har en feeling på jente selv om symptomene er litt annerledes

Back
Topp