Dere som har vært gravide før...

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Har dere like mye strekking og vondt i dette svangerskapet som det første? Jeg hadde masse vondt sist, og var kjempe redd pga det. Men det var jo bare livmora som vokste og strakk seg. Men denne gangen så har jeg ikke noe vond strekking i det hele tatt. Føler meg bare litt nummen/øm.. er det normalt?

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Kjenner igrunn veldig lite enda, innbiller meg at jeg kjente mer de andre gangene men uroer meg ikke iom at det enda er tidlig og et hvert svangerskap er forskjellig :)

Jeg hadde ikke så mye strekksmerter med hun første, men med aron hadde jeg masse, men ikke før litt senere uti svangerskapet. Og til nå har jeg ikke kjent så mye til det (men nå er nok min livmor veldig elastisk enda siden det er 15 uker siden den var på maks str.....

Kjenner ingenting foreløbig, men de andre 3 gangene føler jeg at jeg har vært veldig mye mer "gravid" :P

nja litt kjenner jeg..... husker ikke fra sist jeg :P

Har mye mensmurringer, det hadde jeg sist også. Livmoren har jo ikke vokst så mye enda, så er vanskelig å svare så mye på voksesmerter... Men jeg hadde en god det av det sist. I tillegg til arrvev som strakk på seg, og det var DRITVONDT :( Håper det går bedre denne gangen :)

Bare litt, litt murringer av og til og litt stikking, mn ikke så mye nei. Mn lurer på om jeg la mer merke til det forje gang... Syns også jeg husker det var mer da = P

husker ikke det var så mye strekninger sist. har litt nå:-)

jeg har mere murringer denne gangen... men det kan være pga ks og at livmora sprakk sist!

Kjenner stikkingen i skambeinet jeg :P og litt slike smerter der nede ellers også, jeg vet/husker ikke hvordan det var sist, i og med at da fannt jeg det ikke ut før i uke 09/10, og trodde jeg hadde "influensa" før det :P

Kjenner det denne gangen ja.
Sist merka jeg ikke noe før i uke 10-12.

Kanskje det kan ha noe med at det ble haste KS?

Back
Topp