Dere som har vært gravide før?

Isol

Elsker forumet
VIP
Kjenner dere forskjell fra forrige gang og denne gangen med tanke på bevegelse i magen?

Her også er det mindre enn med de 2 andre. Men er pga at morkaka er foran denne gangen da.....  Men kan virke litt roligere denne :)

Elinms skrev:
Her også er det mindre enn med de 2 andre. Men er pga at morkaka er foran denne gangen da.....  Men kan virke litt roligere denne :)

Samme for meg! Kjente liv senere, det er ikke så mye aktivitet og kjenner det ikke skikkelig utenpå enda.

Men skal innrømme at jeg tror jeg har mindre tid til å kjenne etter denne gangen også. Føler alt går i ett. Sist var jeg fullt sykemeldt på denne tiden og lå på sofan hele dagen. Men det jeg kjenner er veldig koselig da :)

Mener det er høvelig det samme som sist:))

Det husker jeg faktisk ikke.. Ikke fra så tidlig... Men storesøster var generelt rolig i magen, det er lillesøster også foreløpig..

Like aktiv som forrige :-) Blir spennende å se om h*n blir like aktiv som broren på utsida også.

absolutt, forrige gang lå morkaken foran, så jeg kjente mye mindre bevegelse i begynnelsen. nå er morkaken oppe/bak, og jeg kjenner såååå mye mere liv allerede.

Kjenner mer denne gangen og tidligere. Forrige gang lå morkaken foran, så kjente mindre bevegelser. 

Varierer denne gang hvor mye jeg kjenner avhengig av hvordan babyen ligger, nå om dagen er vist favoritt stillingen å ligge å spenne på blæra mi

Bevegelsene er på ganske lik måte, men jeg begynte å kjenne noe mye tidligere denne gangen :)

Trodde eg sku kjenna det mye tidligare denna gang, men gjorde ikkje det.
Men morkako ligge foran, så har gjerna tatt av for mye av sparkene.
På denne tiden sist kjente samboeren min det godt, men har så vidt kjent noe no..
Men det er jammen deilig no når en kjenner liv hver dag emoticon

Kjente liv Mye før denne gangen og syntes at de er hardere enn sist også.. Håper bare ikke det vedvarer for da går nok ett ribbein denne gangen, Brista et med første... :s

Samme som minimolle2012 her. Syns jeg kjenner mindre, til tross for at morkake ikke ligger i veien. Kjenner liv 1-2 ganger pr dag (enkelte dager ingenting) og bare bittelitt.
Prøver å si til meg selv at jeg kanskje bare husker hvordan det var på slutten sist...da var det værtfall livlig :)

Jeg kjenner mindre denne gangen, men som flere andre her så ligger morkaka foran. De siste ukene har det tatt seg skikkelig opp. Er liv og røre veldig ofte og i lange perioder. Synes det er veldig koselig, men litt slitsomt også :o)

Masse meir liv denne gangen!
Vesla var veldig rolig.. så eg var inne til utallige sparketester fordi eg ikkje hadde kjent liv heile dagen..
Men denne rakkern liker å bevege på seg :)
men med Vesla tenkte eg over kver minste beveglse i magen.. no tenker eg ikkje så masse over det..

eineste om kveldene når eg har tid til å kjenne godt etter :)

Mye mer liv denne gangen!!så det er en aktiv snuppe..skulle jo tro at jeg hadde kjent mer sist når det var to stk. Men det kommer sikkert av at de hadde mye dårligere plass til å sparke skikkelig..

Om jeg husker riktig så er det vel omtrent samme mengde aktivitet som med første. Nå lå morkaken på fremdsiden forrige gang også, så derfor tenker jeg det er veldig likt. Men første gang kjente jeg liv først i uke 19, denne gang uke 16. Sikkert fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter :)

Back
Topp