Dere som har vært gravide før - symptomer

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Dere som har vært gravide en eller flere ganger før, har dere hatt veldig ulike symptomer for hvert svangerskap? Både i mengde og styrke? Og har symptomene kommet til ulike tidspunkt i graviditetene?

Jeg er gravid for andre gang, og jeg føler meg så innmari lite gravid nå i forhold til sist gang. Jeg er jo såvidt passert IKM så det er jo normalt med lite symptomer. Men sist så hadde jeg festeblødning, etterfulgt av ømme bryst og metallsmak i munnen, trøtthet og kvalme kom også ganske tidlig.

Er ganske nervøs for hvordan dette skal gå, og håper ikke det er et dårlig tegn at jeg ikke har symptomer enda. Vel, bortsett fra større pupper da. :p Og at mensen har uteblitt + rundt 10 positive g-tester. :hilarious:

Har vært gravid 3 ganger (mistet tvillinger i juni, og et levende barn). Første gang var jeg skikkelig trøtt, kvalm, puppene vokste..og ja, da hadde jeg et drøss med symptomer. Andre gangen (som jeg mistet..) var jeg kvalm, og fikk kviser på ryggen. Da mistet jeg. Nå er jeg gravid igjen, og er kjempe kvalm og litt ømme pupper, eller så har jeg ikke så mange symptomene.

De sier jo at et hver svangerskap er ulikt, så jeg krysser fingrene for deg [emoji106]

Er gravid med nummer 2 nå og jeg har disse stikkingene og murringene litt sterkere og oftere enn jeg hadde med første, ellers syns jeg alt lukter enten fælt eller godt og jeg klarer ingen mat så jeg sliter litt der. Kvalmen har ikke meldt seg så kraftig denne gangen, den kan godt holde seg unna [emoji14] Og så er det trøttheten!
Og hyppig vannlating.

Gravid med nr 2. Merker lite enda, eneste ømme bryster som jeg har hatt i litt over en uke, litt mensmurringer i mage og rygg som har gitt seg litt de siste dagene og odag tidlig hadde jeg litt stikking nederst i magen, ned mot lysken.
Var skikkelig kvalm med storebror fra uke 6 ish. Så blir spennende å se [emoji4]

Gravid med nr 2. Første gang visste jeg at jeg var gravid før testen slo ut på testen. Kjente hormonene herje i hele kroppen med murringer, ømmer bryster osv. Denne gangen har jeg iiiingen symptomer. Men testet i dag 2-3, så jeg tror jeg er gravid! :pHar hørt at kroppen kan reagere forskjellig på ulike kjønn, så kanskje det er en gutt denne gangen...:)

Har vært gravid 3 ganger (mistet tvillinger i juni, og et levende barn). Første gang var jeg skikkelig trøtt, kvalm, puppene vokste..og ja, da hadde jeg et drøss med symptomer. Andre gangen (som jeg mistet..) var jeg kvalm, og fikk kviser på ryggen. Da mistet jeg. Nå er jeg gravid igjen, og er kjempe kvalm og litt ømme pupper, eller så har jeg ikke så mange symptomene.

De sier jo at et hver svangerskap er ulikt, så jeg krysser fingrene for deg [emoji106]

Så leit å høre at du også har mistet. :Heartred

Virker som kvalme er rimelig gjennomgående hos deg, og så varierer de andre symptomene litt. :)

Takk. :)

Er gravid med nummer 2 nå og jeg har disse stikkingene og murringene litt sterkere og oftere enn jeg hadde med første, ellers syns jeg alt lukter enten fælt eller godt og jeg klarer ingen mat så jeg sliter litt der. Kvalmen har ikke meldt seg så kraftig denne gangen, den kan godt holde seg unna [emoji14] Og så er det trøttheten!
Og hyppig vannlating.

Startet det med en gang, eller kom det litt etterhvert. :)

Jeg burde jo egentlig være glad for få symptomer, men samtidig er det jo så vanskelig å tro på at en faktisk ER gravid uten dem. :hilarious::hilarious:

Gravid med nr 2. Merker lite enda, eneste ømme bryster som jeg har hatt i litt over en uke, litt mensmurringer i mage og rygg som har gitt seg litt de siste dagene og odag tidlig hadde jeg litt stikking nederst i magen, ned mot lysken.
Var skikkelig kvalm med storebror fra uke 6 ish. Så blir spennende å se [emoji4]

Men det er jo veldig lovende og tydelige symptomer det. :D

Hvor langt er du på vei nå?

Gravid med nr 2. Første gang visste jeg at jeg var gravid før testen slo ut på testen. Kjente hormonene herje i hele kroppen med murringer, ømmer bryster osv. Denne gangen har jeg iiiingen symptomer. Men testet i dag 2-3, så jeg tror jeg er gravid! :pHar hørt at kroppen kan reagere forskjellig på ulike kjønn, så kanskje det er en gutt denne gangen...:)

Høres litt ut som meg det. :p Sist gang var det gutt her.

Testet også 2-3 i dag. :D Hvor langt er du på vei? :)

Høres litt ut som meg det. :p Sist gang var det gutt her.

Testet også 2-3 i dag. :D Hvor langt er du på vei? :)
Jeg vet faktisk ikke pga hadde en veldig forsinket eggløsning som jeg ikke vet når var. Hadde sist menstruasjon 12 august, men er nok omtrent 5 uker på vei. Har satt opp 5 juni som termin, men er mulig det er litt senere:)

Jeg vet faktisk ikke pga hadde en veldig forsinket eggløsning som jeg ikke vet når var. Hadde sist menstruasjon 12 august, men er nok omtrent 5 uker på vei. Har satt opp 5 juni som termin, men er mulig det er litt senere:)

Okei. Jeg er bare 4+2 så egentlig litt tidlig å rope etter symptomer. Men de var da så tidlig ute sist. :knegg:

Jeg hat blitt meget ovverasket denne gangen fordi jeg hsr vørt sikker en uke allerede. fikk masse symptomer noen dager ettet el bare.

Back
Topp