Dere som har vært gravide før (gjerne flere ganger)

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Når kom magen deres?
Sånn at dere kunne se den godt liksom?

Er 2gangs og lurer fælt på om den kommer tidligere enn sist ☺️
Da fikk jeg ikke mage før over uke 20.
Skal sies at jeg er tynn,og har ingen mage fra før. Så jeg ser for meg den kommer til å vise når den Blir større

Last edited:
Hm, med første så kom den veldig tidlig, sånn uke 12-13. Men da var jeg veeeeldig tynn.. med Nr 2 hadde jeg fortsatt noen(mange) babykilo igjen fra 1. Mann så da fikk jeg ikke noe synlig mage før i 19-20[emoji4]

Fikk ikke mage før uke 25 med første , ca 25 med andre også , uke 23 med nr 3. Magen eksploderte i uke 19/20 med nr 4.

Fikk ikke noen måte før uke 25 med eldste. Nr 2 kom magen i uke 15(var stor mage med henne) med nr 3 kom magen i uke 17 og hadde ikke megastor med han. Var helt klart størst med nr 2 og så ut som hele meg skulle revne på slutten. Er oppblåst nå denne gang. Er ikke så stor, veier 50,5 kg. Så mulig magen blir som med eldste og ikke så stor[emoji4] Vi får se. Var 15 kg tyngre da jeg ble gravid med nr 2 og nr 3.

Litt bekymret for at den skal komme veldig tidlig denne gangen.. mtp at jeg er så smal... men men... da får den bare komme ☺️

Kon veldig tidlig på meg. Uke 12-13. Da fikk jeg en kul nederst sol ble spissere og spissere.Uke til uke etter det var store forandringer. Er tynn. Bærer barn generelt veldig langt ut på kroppen. Har kanskje sammenheng med at jeg er litt lav? Har litt mer polstring på magen den gangen her, spent på om det har noe å si.

Det vises tidlig på meg, men mest oppblåst- lubben først, noe som avslører meg da jeg er ganske smal. Dette er fjerdemann på under sju år, regner med at babymagen begynner å vise seg rundt uke 13-14 :)

jeg er også andregangs og fikk ikke før etter uke 20, håper den kommer litt raskere denne gangen :)

Jeg fikk ikke mage før i uke 21-22 med min første, og jeg har heller ingen mage, så det syns jeg var litt rart. Håper på litt synlig mage før dette denne gangen, er jo koselig at det vises ;)

Første svangerskapet mitt var en skuffelse mtp magen ... :dead: Den kunne skjules under en litt stor jakke, hvis jeg ville, helt frem til termin. Jeg ville så gjerne ha en stor mage! Da barnet ble født, var jeg like smal som før graviditeten.

Men de neste to svangerskapene ... himmel, det var mager så det holdt! Fra jeg var 4,5 mnd på vei, så jeg ut som om terminen var nærme ... Fikk stadig spørsmål om jeg ikke skulle føde snart. "Jo'a ... bare 4,5 mnd igjen. Ikke sååå lenge til ... " ;)

Blir vel ikke noe bedre denne gang. 7+0 i dag. Har ikke fått igjen buksene mine på et par uker. Magen er ikke mulig å skjule under vanlige klær (jeg er smal og godt trent, med flat mage til vanlig). For 3 uker siden spurte datteren min meg om jeg var gravid... har min 2. tul på fredag. Dersom alt er i orden da, kommer vi til å fortelle det til våre voksne barn - hvis de ikke ser det før den tid. Jeg passer på å kle meg i store, vide klær når de kommer på besøk. Problemet er at jeg har lite av det.

Skjønner ikke hva som gjør at magen min er så stor. Er jo ikke stor livmor og embryo ... skjønner jo det ... :rolleyes: Ikke har jeg mye luft som vil ut heller ... Regner med det er hormoner som får den til å vokse?

Back
Topp