Dere som har vært gravid før

Hvor mye ble dere satt tilbake i termin på ultralyd? :happy:

6 dager! og vi hadde 100% sikker eggløsning og befruktningsdag.. det var ikke noe å diskutere.. så jeg gikk da i prinsippet 43 uker gravid og fikk en unge på 5kg som førstegangsfødende og hode på 38,5cm
 
Har Alltid stemt med meg. Men denne gangen blir det nokk endring, siden dette ikke var planlagt og det var kun 1 gang vi ikke brukte kondom, fordi vi var så DUM å tenkte vi skulle teste "sikre perioder" metoden siden vi allikevel har så skjeldent sex og jeg ikke tåler hormonell prevensjon . Den sikre perioden var ikke særlig sikker nei.
 
Tror jeg ble flyttet en dag eller to, men hun kom 5 uker før, så husker ikke helt:)
 
Med første ble jeg flyttet hele 9 dager.
Fra 12. August til 21.august.
Hun ble født 29.juli.

Med andre ble jeg flyttet fra 17.mars til 18.mars.
Premature rier i november (uke 24) som fortsatte til uke 34, holdt tilbake av medisiner.
Han ble født 19.mars
 
Husker ikke helt, men tror førstemann ble datt tilbake noen dager og hun kom 10 dager før oul termin dato, andremann stemte og kom 4 dager over termin.

Blir ekstra spennende denne gangen siden eg ikke før har hatt så god peiling på el og syklus.
 
Husker ikke, har bare vært snakk om dager :)
 
Ble satt tilbake 2 uker. Så jeg burde absolutt ikke fått positiv test når jeg fikk det:dontknow fødte to dager etter oul-termin 49cm og 3300g
 
Jeg har blitt satt tilbake i alle mine 4 svangerskap. 8 dager første gangen, men fødte 7 dager før oul termin. :Heartred
Andre gangen ble jeg satt tilbake 12 dager, men fødte 10 dager før oul termin.:Heartblue
Med nr tre ble jeg satt tilbake 11 dager, fødte 3 dager før oul termin. :Heartred
Sistemann ble vel satt tilbake 11 dager, men jeg fødte da 17 dager før termin fordi jeg ble satt igang.:Heartblue
 
Jeg ble flyttet fra 19 - 26 september med første, hun kom 20. :Heartred og med nr 2 ble jeg flyttet fra 19 - 22 mai og hun kom 12 mai :angelic:
 
Menstermin var 7.mai, oul termin 5.mai og hun kom 10.mai :)
 
Back
Topp