Dere som har vært gjennom dette før

Mailykke2

Forelsket i forumet
Jeg lurer på en ting; jeg begynte å blø i går (7uker etter fødselen) og blødde litt i dag morges, var dette virkelig alt eg fikk av blødninger denne menssyklusen, er det normalt å blø så lite? Eller kan dette ha vært noe annet, i så fall hva?:p

Tja, nå er vi jo alle forskjellige da.. Har du begynt med noe prevansjon ennå? Jeg fikk satt inn hormonspiral sist gang før jeg fikk første mens og da var den deilig kort og ingen smerter som jeg pleide å ha. Når jeg tok ut spiralen igjen fikk jeg en skikkelig kraftig runde med mens så jeg utsatte det kanskje bare?
Har du kanskje nylig hatt sex? Slimhinnene er fortsatt litt sartere enn de pleier å være så kan hende du har fått en liten rift?

Chocolate girl skrev:
Tja, nå er vi jo alle forskjellige da.. Har du begynt med noe prevansjon ennå? Jeg fikk satt inn hormonspiral sist gang før jeg fikk første mens og da var den deilig kort og ingen smerter som jeg pleide å ha. Når jeg tok ut spiralen igjen fikk jeg en skikkelig kraftig runde med mens så jeg utsatte det kanskje bare?
Har du kanskje nylig hatt sex? Slimhinnene er fortsatt litt sartere enn de pleier å være så kan hende du har fått en liten rift?

Jeg begynte på p-piller i går ettersom jeg begynte å blø:p Vi hadde sex dagen før, men det hadde vi også for en uke siden uten noen blødninger:p

Kan gå bra noen ganger og ikke bra andre ganger...

Fikk selv en rift i underlivet engang (hadde ikke noe med graviditet å gjøre, og helt vanlig sex). Endte opp på sykehus for det sluttet ikke å blø, jeg blødde kraftig da. men det jeg skulle frem til var at legen som sydde meg sammen sa at det var veldig vanlig at dette kunne skje, og etterom ting fortsatt er litt mer sårbare fortsatt tenkte jeg at det kunne være en mulighet.

Men hvis du har sluttet å blø så hadde jeg ikke bekymret meg noe særlig, og bare tatt p-pillene. Så er du beskyttet uansett!

jeg fikk en liten blødning for 2 dager siden(litt slim og blod på papiret)
fikk også litt sånn små brunt/rødt flekker i i bindet noen dager før, blør ikke i bindet, men kan få litt på papiret.

Jeg sluttet med renselsen for ca 2 uker siden.

Så jeg å lurer ille på om dette er mensen, eller bare en ekstra liten renselse...?
Man må liksom bli kjent med kroppen sin igjen etter fødselen..:/

Back
Topp