Dere som har vært forlovere eller er gift, se hit litt :)

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Gir dere en oppmerksomhet hver bryllupsdag? Evt hva?

Dere som er gift, men ikke har vært forlovere.. Får dere en oppmerksomhet fra deres forlover på bryllupsdagene?

Jeg er gift. Har aldri fått noen gave av noe slag på bryllupsdagen, men har fått sms med gratulasjon

Litt av og på om mannen og jeg gir en oppmerksomhet til hverandre. Kommer an på hvor hektisk livet er der og da. Vi har faktisk begge glemt bryllupsdagen ett år... Men forloveren min glemmer det aldri! Hun kommer med blomster og gratulasjonskort hvert år. Men så er hun verdens beste også da!

nei ikke noe gave fra forlovere =)

vi har bryllupsdag på julaften, så hehe, blir ikke noe bryllupsgave til hverandre heller =)

Nei. Har aldri hørt om det heller...

Jeg og mannen min kjøper gave til hverandre hver bryllupsdag:)

Også kjøper vi alltid en gave til broren min og kona når de har bryllupsdag:)

Blir spennende å se om vi kommer til å gjøre det. Vært gift i bare tre uker så ;)

Gir hverandre en liten ting hvert år..være seg et kort, eller noe mer fancy. bare for å vise oppmerksomhet, stoppe opp litt, og tenke "så fint at jeg har deg". 

JallowBee skrev:
Gir hverandre en liten ting hvert år..være seg et kort, eller noe mer fancy. bare for å vise oppmerksomhet, stoppe opp litt, og tenke "så fint at jeg har deg". 

Jeg mener ikke gaver mellom dere.. Men om dere får gave fra forlover/gir til forlover :)

Vi var på ferie den første bryllupsdagen vår så det var vår gave til oss selv :-)
Fikk sms fra forlover og mødrene våre, hadde ikke forventet eller ønsket noe mer!

Jubileumsdager bruker vi å feire med å gå ut og spise sammen, ikke gaver :-)

helen79 skrev:
Jeg er gift. Har aldri fått noen gave av noe slag på bryllupsdagen, men har fått sms med gratulasjon

sign!
Har vært forlover og. Ville ikke falt meg inn å gi noe til bruden hvert år, det er mannens oppgave. Hun fikk plenty plenty til bryllup og utdrikningslag:)

Får gave av min mann:)

Jeg sender en sms med gratulasjon hvert år til hun jeg var forlover for, men de har aldri fått noen gave. 
Kanskje jeg kunne gjort det nå i år, de har fem års bryllupsdag på fredag. 

Vi kjøper gaver til hverandre men forlovere får vi kun gratulasjoner fra typ; ja ja da har dere holdt ut enda et år ;))

Back
Topp