Dere som har vært/er kvalm

Sweetchilli

Blir kjent med forumet
Dere som er har vært kvalm, var dere kvalm hele tiden? Eller helst om morgen eller kveld? Jeg har vært kvalmen i helge dag og ingenting skjer, hvis dere forstår hva jeg mener. Jeg hadde omgangssyke på fredag og trodde jeg var ferdig med det.

Trenger bare litt råd fra dere med erfaring!!!

Kan føye til at jeg ikke har vært kvalm tidligere i svangerskapet!!

jeg er kvlam så å si hele dagen spess vist jeg er veldig sulten... d rare er at jeg kun kaster åpp på natten ...rart.. et råd kan jo være å drikke masse vann... drikke appelsin juice eller spise ananas.... ellers kan du jo prøve prostafen selges reseptfritt på apotek.... syskenbarnet mitt prøvde sånn armbånd d hjalp veldig på henne....

btw ingefær kappsler og te skal også hjelpe:D

takk for svar og tips!! Trodde liksom ikke det var vanlig å bli kvalm etter 12ukers svangerskap, men men... da noen er ferdig begynner vist jeg...

er ikke kåmmt så langt jeg da... men d hjelper i alle fall med visse ting (nevnt tidligere)... haha håper d går vekk snart veldig irriterene.... god bedring til deg...

God bedring til deg også[:D]

startet tidlig..skjønte ikke i uke 3 at det var derfor jeg var uggen, men skjønte det da jeg tok test uke 4.
den var jevnt over hele dagen, og innimellom natt.
hjalp som oftest å spise brødmat.

Var mye syk i de ukene oxo, så litt uvisst ang "behandling",
men nå (kvalm enda) er kvalmen noenlunde jevn men holdes godt i sjakk m mat og MYYYYEEE drikke og prøve å sove (jeg får ikke sove mer enn 2-4t på natt så enda værre ift kvalmen da), kvalm natt oxo.
Men som sagt: appelsinjuice, masse annen drikke (IKKE kaffe!! ugg), og spise m 3t mellomrom. Mine tips.og om du får til: SOV alt du kan!

Back
Topp