Dere som har vært eller skal på St.Olavs.

B

Bethlisa

Guest
Jeg er så heldig med tanke på alder har fått offentlig forsøk på St.Olavs.
Happy.gif

Har alt av prøvepapirer klart pga tidligere forsøk som jeg har sendt de. Ringte med de i ferien og fikk beskjed om at vi ikke trengte forsamtale. Fikk beskjed om å ringe de igjen 7 August. Er det da for å planlegge oppstart? Når startet dere opp etter forsamtalen (og dere som ikke trengte forsamtale)? Tar de oppstart dato pr.telefon?

Dere som har hatt forsøk på St.Olavs må gjerne fortelle om deres erfaringer
Happy.gif

Hei! Vi er veldig fornøyde med St.olavs. Var på forsamtale i desember, men fordi de ville henvise meg til laparoskopi i mars og fordi det var fullt i mai,hadde vi første forsøk i juni. Det ble ingen spire, men vi var å hentet medisiner for neste runde i går, og nå venter vi bare på at neste mens skal komme.

Legen på st.olavs har vært veldig greie hele veien. Både under alle de uendelig telefonsamtalene jeg har hatt med hun greie dama i resepsjonen og under uttak, midtveis ul og innsett. De er veldig hjelpsomme og fortåelsesfulle, og det har vært fint å føle seg godt tatt i mot og i gode hender under noe som er så sårbart som å skulle lage barn med hjelp av andre :)

Vi var på samtale i februar i år (vi hadde fått godkjent ivf året før etter utredning) og fikk starte allerede neste syklus!

Vi fikk søknaden godkjent i årsskiftet. Deretter var det blodprøvetaking på neste mens. Hadde så oppstart på medisiner,lang protokoll mensen etter den igjen. Hadde ul for se ann eggene tre dager før uttak og innsett tre dager etter uttak igjen. Sitter i dag i uke 18. Bruker altså da ca et år fra søknaden ble godkjent til barnet er født :)

Godt fornøyd så klart...synes de var hyggelige,foruten hun som tok ul første gangen for å sjekke eggene.

Godt fornøyd så klart...synes de var hyggelige,foruten hun som tok ul første gangen for å sjekke eggene.
Det er nesten så jeg skjønner hvilken lege du har møtt.. hun var kjempeubehagelig første undersøkelsen jeg hadde nå sist, men siste gangen gikk jeg ut derfra og lurte på om dama hadde spist en lykkepille eller endret personlighet for hun var kjempegrei :)

Jeg er forøvrig også godt fornøyd. Får alltid svar, de er hyggelige og hjelpsomme uansett hvor mye rart jeg lurer på og har bestandig hatt en løsning eller et godt svar på det meste :-)

Det er nesten så jeg skjønner hvilken lege du har møtt.. hun var kjempeubehagelig første undersøkelsen jeg hadde nå sist, men siste gangen gikk jeg ut derfra og lurte på om dama hadde spist en lykkepille eller endret personlighet for hun var kjempegrei :)

Jeg er forøvrig også godt fornøyd. Får alltid svar, de er hyggelige og hjelpsomme uansett hvor mye rart jeg lurer på og har bestandig hatt en løsning eller et godt svar på det meste :-)

Jeg bliiiir så nysgjerrig - hvem tenker du på??

Åh, jeg husker ikke hva hun heter! Hun er litt eldre, tynn og med hår til rett nedfor ørene..
Skal se om jeg finner navnet i papirene senere..... Hun
Åh, jeg husker ikke hva hun heter! Hun er litt eldre, tynn og med hår til rett nedfor ørene..

Var det hun som het Sigrun kjøtrød tro....jeg hadde bare menn ellers av leger så må ha vært henne. Prøvde meg på litt humor jeg,meeen det var visst ikke morsomt :p

Var det hun som het Sigrun kjøtrød tro....jeg hadde bare menn ellers av leger så må ha vært henne. Prøvde meg på litt humor jeg,meeen det var visst ikke morsomt :p

Måtte inn på nett for å sjekke her - og det var hun jeg også tenkte på ;) opplevde den siste undersøkelsen før uttak som skikkelig negativ når jeg fikk henne! Men det var også hun som hadde uttak og da var hun kjempeflink igjen - jublet faktisk litt når eggene ble talt opp og der viste seg at vi fikk sette inn likevel (fikk beskjed om at det godt kunne ble frys) - så hun brydde seg tydeligvis veldig ;)

Haha, jaa, stemmer:p googla ansatte nå, og det er hun ;) har bare hatt han Knut på uttak han er grei han :) men den beste opplevelsen av alle var når jeg hadde kontroll med en mann, og jeg er ganske sikker på at det var han von Dühring eller hvordan det nå skrives.. :)

Edit: og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det med humor. Første gangen når hun var så sur var det ingenting som funka, men andre gangen fikk jeg frem noe latter, bank i bordet :D levde lenge på at det var så god opplevelse dag to i forhold til dag en ;)

Back
Topp