Dere som har unger med rødt hår :-)

Vesla85

Gift med forumet
Kan jeg få se bilde av skjønnhetene? [:)][:)]

Oooog, hvilke farger synes dere kler ungen best? (på klær osv)

Guttungen her har ganske lik hårfarge som meg, akkurat nå er han mørk blond/ kobberfarget i håret (altså rødskjær), så blir spennende å se om det blir sånn, eller om det forrandrer seg [:)]

Kan ikke legge ut bilder.. Men han er nyyydelig ja [:D]

Kler desidert GRØNN best [:)] en lys klar grønnfarge..

ORIGINAL: Froskegele

Kan ikke legge ut bilder.. Men han er nyyydelig ja [:D]

Kler desidert GRØNN best [:)] en lys klar grønnfarge..

Ja grønn er en kjempefin farge! Begynte å like den mer og mer jeg også!

Også har jeg funnet ut at han min kler brunt da. Mørkeblå går også bra, men synes ikke lyseblå er like fint igjen [:)]

Plutselig mange farger å velge i mellom, når jeg har ei jente som kun er rosa og lilla [:D]

Her er den nydelige fargen på gullet mitt [:)] Fin i alt, men styrer litt unna rosa. Veldig fin i grønt, lilla og faktisk gul [:D]

Varm gul, marineblå, mosegrønn, klar grønn, kremhvitt, noen lillafarger, turkis, brunt, varme og klare rosafarger.

Hvilke farger en kler kommer veldig an på nyansen på håret og ikke minst på hudtonen, forskjeller her også innen de som  har rødlig hår.

ORIGINAL: MammaOkt

Varm gul, marineblå, mosegrønn, klar grønn, kremhvitt, noen lillafarger, turkis, brunt, varme og klare rosafarger.

Hvilke farger en kler kommer veldig an på nyansen på håret og ikke minst på hudtonen, forskjeller her også innen de som  har rødlig hår.

Hadde glemt turkis, hun er helt nydelig i det [:D]

Helt klart, kommer an på både hudtone og rødnyans i håret.

Vises kanskje ikke så godt her, men hun har mørkerødt hår - noen ganger ser det brunt ut og noen ganger blondt.

Synes hun passer bra til alle farger jeg [8D]

Di bruker ikke røde el orange klær. Ellers passer vel det meste. el ikke babyrosa å babyblå

Dytter på denne! [:)] Tusen takk til alle som har svart!

[:)]

Jeg har ei med rødt hår[:)]

Syns hun i grunnen kler det meste jeg da. Men gammel rosa, burgunderødt, brunt

se i signaturen min

hun kler faktisk de fleste farger...
hun er veldig fin i brunt som basisfarge og deretter en lyskjole eller noe slikt over... hun passer IKKE i mønster så klærne er ensfargete og mer klassiske.

Ser det er mye bruntoner som går igjen i fargevalget deres ja, så da har jeg tenkt likt - og har samme syn på det som dere! [:)][:)]

Kjempenydelige unger dere har [:)][:)]

Her er min skjønning [:D][:D][:D]
Han kler veldig grønn/brun. Jord-farger

Back
Topp