Dere som har UL på Ahus :)

*biggestgift*

Betatt av forumet

Er det noen av dere som venter enda på time til ultralyd? Enda ikke hørt noe jeg, og er 16 uker nå.. Noen som er kortere på vei, og har fått time? Håper det kommer snart :)

Jeg fikk mitt brev i postkassa noen dager etter uke 16. Men ei venninne av meg som også har termin i november ringte Ahus for å høre hvor det ble av brevet hennes, og de beklaget seg med at det var svært lite folk på jobb pga ferie/sykdom, så det var ikke alle som hadde blitt satt opp til time. Hun fikk time tidligere enn forventet til og med, så kanskje du burde ringe dem å høre for sikkerhetsskyld? :)

Jeg venter fortsatt på time til ul på ahus! Er også i uke 16. Ringte dem idag, og de sa at de var forsinket med registreringen! Skulle ringe dem igjen om jeg ikke får brev i posten etter en uke! Er så frustrert nå! :( Når har du termin?

Ja det er kanskje lurt å ringe å høre med de.. Jeg har termin 25.november. Regner jo med det kommer.. Når har du termin da? Kanskje vente ei uke til jeg og da :) Bare greit å vite når snart, i forhold til planlegging av ferie :)

Jeg har termin 24/11. Håper det kommer snart da! Hvis ikke får vi ringe og mase samtidig! Hihi.. :P

Jeg har fått time 26.juni, i følge menstermin er jeg nå 17 uker... men i følge el-tester og tidlig ul er jeg 15 uker i dag..  Fikk time i går, samme dag som jeg var på privat ul på lillestrøm.... Kosta 600kr btw... :)

Jeg ringte Ahus før jeg dro på ferie for 2 uker siden og fikk beskjed at de hadde mye å gjøre og lite folk på jobb. hun tilbød seg å bla igjennom alle henvisningene for å dobbeltsjekke at min var der og jeg hørte hun bladde gjennom MANGE ark før hun kom til min.
jeg fikk innkalling i posten på onsdag og har time 21.06. da er jeg 18 uker.

Var på første svangerskapskontroll på mandag jeg, da var jeg uke 15+3 eller noe.. Hmm håper jeg får UL i juni jeg og.. Har jo ferie hele juli.. Ahus er vel nedbemanna i juli og..

Heiii,
jeg fikk brev fra Ahus i forrige uke... da var jeg vel i uke 16 og utover.. Så jeg regner med at du snaaaart vil få brev fra dem. Hvis ikke, ring dem!

Back
Topp