L løve78 Forumet er livet 6 Okt 2009 #1 har dere begynt å bruke dem???? Har lyst til å ha på meg mine i morgen nemlig...men så tenker jeg at det kanskje ser litt dumt ut å bruke sånne sko nå...????
har dere begynt å bruke dem???? Har lyst til å ha på meg mine i morgen nemlig...men så tenker jeg at det kanskje ser litt dumt ut å bruke sånne sko nå...????
L løve78 Forumet er livet 6 Okt 2009 #2 ORIGINAL: Shopoholic Går jo fint ann og bruke dem nå! Syns det er bikkje kaldt ute jeg [:D] Jeg og synes det nemlig...hmmm...blir vel uggs på jobb i morgen tror jeg...[;)]
ORIGINAL: Shopoholic Går jo fint ann og bruke dem nå! Syns det er bikkje kaldt ute jeg [:D] Jeg og synes det nemlig...hmmm...blir vel uggs på jobb i morgen tror jeg...[;)]
anita_29 Elsker forumet 6 Okt 2009 #3 nei,regner her hele tida,så ser ikke vits i å begynne å bruke de enda[;)]
L løve78 Forumet er livet 6 Okt 2009 #4 ORIGINAL: annika_27 nei,regner her hele tida,så ser ikke vits i å begynne å bruke de enda[;)] ja, regner her og...men fryser likevel jeg...og skal jo bare være inne på jobben i morgen.....
ORIGINAL: annika_27 nei,regner her hele tida,så ser ikke vits i å begynne å bruke de enda[;)] ja, regner her og...men fryser likevel jeg...og skal jo bare være inne på jobben i morgen.....