Dere som har tredemølle hjemme

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er den verdt det?
Bruker du den nok til å forsvare innkjøpet?
 
Er den verdt det?
Bruker du den nok til å forsvare innkjøpet?
Vi kjøpte den brukt, men betalte likevel endel tusen for det. I begynnelsen brukte jeg den hver dag. Nå har den stått bortgjemt siden våren. Har nå tatt den frem igjen og skal begynne å bruke den igjen. Så inntil nå så har ikke bruken forsvart innkjøpet, men satser på videre at den gjør det. Kommer meg ikke så mye ut på tur, så da er det greit med ei tredemølle. Det er jo hva man gjør det til også.
 
Jeg har tredemølle, har til og med ofret nattbord på soverommet for å få plass. Den er ikke ofte i bruk nå men det er nok fordi jeg helst løper ute, hadde vert "verre" om jeg ikke løp. Jeg bruker den til intervall, langturer orker jeg ikke på mølle.
Men den er en super investering og mye mer i bruk på vinteren. Når babyen kommer så tenker jeg det er gull, løpe inne når babyen sover..
 
Er mest glad i å gå eller løpe ute, men kjøpte en brukt i vinter da det var mye glatt på veiene og jeg som gravid ikke ville ta noen sjanser. Har brukt den nok til at det ansees som verd kjøpet for min del, men synes det er såpass kjedelig med inne trening st den nok bare blir brukt på vinteren.
 
Back
Topp