Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt at du gruer deg, men kanskje det er et tegn på en realistisk innstilling, også kommer det nok til å gå kjempe braHar termin med tredjemann neste måned. Det blir 3 barn under 3 år (eldste blir 4 i februar), absolutt ikke planlagt og gruer meg veeeeeldig!
Ser for meg at hverdagen er hektisk da jaHar fått 3 barn på 4 år
Ikke bevisst, men vi var klar over risikoen
Sistemann satt på første forsøk, og da ble det sånn..
Så godt at mini satt til sluttHos oss ble det 4 1/2 år til sammen. Vi ville gjerne ha alle tre på under 4 år men mini satt ikke på de første 8 forsøkene...
Så, ikke supertett altså. Fungerer helt fint med det alderspennet. Kunne fint vært tettere også for min del.
Oi, det var kjapt. Har du tvillinger da?3 barn på 2,5år.
Tredjemann var bevisst![]()
Oi, det var kjapt. Har du tvillinger da?
Så dumt at du gruer deg, men kanskje det er et tegn på en realistisk innstilling, også kommer det nok til å gå kjempe bra![]()
Godt poeng.Nei. 3 svangerskap og 3 barn
1år mellom 2 og 1,5år mellom de to andre.
Alle spør om det er hektisk. Jeg vet ikke om noe annet. Så livet mitt er nok like hektisk for andre som har 3-4år mellom sine barn.
Mine er like i alder. Mens har du større alder mellom de har de veldig forskjellige behov
Det er nok ikke så dumt. Masse lykke tilGleder meg ogsåmen jeg pleier å forvente det verste for å bli positivt overrasket
TakkDet er nok ikke så dumt. Masse lykke til![]()
GratulererHar 3 stk på 5 år, 22 mndr mellom 1 og 2, og 3 år og 2 mndr mellom 2 og 3.
Går strålendeSiste var ikke planlagt nå, jeg ønsket jo den 2 år etter nummer 2, men mannen ville ikke ha fler, så da var planen å mase på han så vi fikk en når eldste skulle begynne på skolen
Men noen ville det vist annerledes, for her sitter vi med nr 3 i armene nå![]()
Hvordan er kjønnsfordelingen, kan jeg spørre om det?Takknå er hvertfall det meste klart i heimen til sistemann. Får ruge litt til nå
![]()
Gratulerer
Jeg har også sett for meg en tredjemann når førstemann er skoleklar, mens samboeren har tenkt at vi er ferdig. Men så snakker man om det, og da kan jo mye endre seg![]()
Så nå har alle vært hjemme? Er ikke det travelt? :O Hvor gammel er minstemann?Hehe, ja, tenkte også jeg, når jeg ikke "fikk" ha 3 på 4 århehe.. så da var neste plan når eldste begynte på skolen for å være hjemme det første året hans
hehe, men så fikk vi overraskelse
hihi.. Jaja, det går strålende foreløbig, blir vel mer travelt når yngste skal i bhg og eldste på skolen
![]()
Hvordan er kjønnsfordelingen, kan jeg spørre om det?