Dere som har tre tette barn

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Hvor mange år er det mellom barna?

Var det et bevisst valg å få de så tett?

Har termin med tredjemann neste måned. Det blir 3 barn under 3 år (eldste blir 4 i februar), absolutt ikke planlagt og gruer meg veeeeeldig!

Har fått 3 barn på 4 år:)
Ikke bevisst, men vi var klar over risikoen:p
Sistemann satt på første forsøk, og da ble det sånn..

Hos oss ble det 4 1/2 år til sammen. Vi ville gjerne ha alle tre på under 4 år men mini satt ikke på de første 8 forsøkene...
Så, ikke supertett altså. Fungerer helt fint med det alderspennet. Kunne fint vært tettere også for min del.

Har termin med tredjemann neste måned. Det blir 3 barn under 3 år (eldste blir 4 i februar), absolutt ikke planlagt og gruer meg veeeeeldig!
Så dumt at du gruer deg, men kanskje det er et tegn på en realistisk innstilling, også kommer det nok til å gå kjempe bra :)

Har fått 3 barn på 4 år:)
Ikke bevisst, men vi var klar over risikoen:p
Sistemann satt på første forsøk, og da ble det sånn..
Ser for meg at hverdagen er hektisk da ja :) Hjelper det at de blir eldre, eller er det "likedan"? Altså, hjelper det feks at det ikke er flere bleiebarn eller er det like hektisk (kaotisk?) med tre uavhengig av at de vokser til?

Hos oss ble det 4 1/2 år til sammen. Vi ville gjerne ha alle tre på under 4 år men mini satt ikke på de første 8 forsøkene...
Så, ikke supertett altså. Fungerer helt fint med det alderspennet. Kunne fint vært tettere også for min del.
Så godt at mini satt til slutt :) Dere har da greid rimelig tette uansett da :)

Oi, det var kjapt. Har du tvillinger da?

Nei. 3 svangerskap og 3 barn :)
1år mellom 2 og 1,5år mellom de to andre.

Alle spør om det er hektisk. Jeg vet ikke om noe annet. Så livet mitt er nok like hektisk for andre som har 3-4år mellom sine barn.
Mine er like i alder. Mens har du større alder mellom de har de veldig forskjellige behov

Nei. 3 svangerskap og 3 barn :)
1år mellom 2 og 1,5år mellom de to andre.

Alle spør om det er hektisk. Jeg vet ikke om noe annet. Så livet mitt er nok like hektisk for andre som har 3-4år mellom sine barn.
Mine er like i alder. Mens har du større alder mellom de har de veldig forskjellige behov
Godt poeng. :) Vi har to tette og vurderer kanskje en til (tett), men vet ikke om det er sprøtt. Nå synes vi forøvrig at to tette går strålende (er ikke så tett heller, 22 mnd, så neste blir da eventuelt enda litt tettere). Tenker sånn som deg, at med tette barn har de relativt like behov og blir da ikke nødvendigvis mer hektisk enn hvis man har større forskjell.

Har 3 stk på 5 år, 22 mndr mellom 1 og 2, og 3 år og 2 mndr mellom 2 og 3.

Går strålende :) Siste var ikke planlagt nå, jeg ønsket jo den 2 år etter nummer 2, men mannen ville ikke ha fler, så da var planen å mase på han så vi fikk en når eldste skulle begynne på skolen :P
Men noen ville det vist annerledes, for her sitter vi med nr 3 i armene nå ;)

Har 3 stk på 5 år, 22 mndr mellom 1 og 2, og 3 år og 2 mndr mellom 2 og 3.

Går strålende :) Siste var ikke planlagt nå, jeg ønsket jo den 2 år etter nummer 2, men mannen ville ikke ha fler, så da var planen å mase på han så vi fikk en når eldste skulle begynne på skolen :p
Men noen ville det vist annerledes, for her sitter vi med nr 3 i armene nå ;)
Gratulerer :)

Jeg har også sett for meg en tredjemann når førstemann er skoleklar, mens samboeren har tenkt at vi er ferdig. Men så snakker man om det, og da kan jo mye endre seg :)

Gratulerer :)

Jeg har også sett for meg en tredjemann når førstemann er skoleklar, mens samboeren har tenkt at vi er ferdig. Men så snakker man om det, og da kan jo mye endre seg :)

Hehe, ja, tenkte også jeg, når jeg ikke "fikk" ha 3 på 4 år :P hehe.. så da var neste plan når eldste begynte på skolen for å være hjemme det første året hans :P hehe, men så fikk vi overraskelse :P hihi.. Jaja, det går strålende foreløbig, blir vel mer travelt når yngste skal i bhg og eldste på skolen :P

Hehe, ja, tenkte også jeg, når jeg ikke "fikk" ha 3 på 4 år :p hehe.. så da var neste plan når eldste begynte på skolen for å være hjemme det første året hans :p hehe, men så fikk vi overraskelse :p hihi.. Jaja, det går strålende foreløbig, blir vel mer travelt når yngste skal i bhg og eldste på skolen :p
Så nå har alle vært hjemme? Er ikke det travelt? :O Hvor gammel er minstemann?

Back
Topp