Dere som har tre eller flere barn

3rd time

Flørter med forumet
Hvilken bil har dere? Vi kommer til å ha tre bilstoler og lurer på hvilken bil det er plass til 3 bilstoler.

Vi har ikke tre barn enda da, venter nr 3 nå, men svarer likevel :) Vi har VW Touran, der er det tre fullverdige seter bak, og uten å ha testet det, så tror vi det skal gå bra med tre bilstoler der. Både jeg og mannen kan sitte i midten nå mellom bilstolene uten at det er trangt, og vi er normale i størrelsen. Størstemann blir 5 nå, og sitter i beltestol. Andremann sitter i bakovervendt stol nr. 2 nå. Han blir 4 ikke noen måneder etter babyen kommer, så da får han også beltestol. Så blir vi å sette en av dem i midten og babystolen på siden tror jeg.

Vi har også Touran. Har ei som er 3 nå og ei som er 9 mnd nå. Og tenkte kanskje det blir trangt med tre bilstoler i den. Hvor har dere tenkt å plassere den ny babyen? Det blir nok hos oss bak passasjersetet og så får den største storesøsteren beltestol i midten. Men det spørs da for hun veier ikke i nærheten av 15 kilo ennå. Og da kan hun jo ikke sitte i det. Å jeg kjenner jeg blir sånn i tvil!!

Vi ventet også nr 3, har vært å prøvd vw touran (?) og det ble veldig trangt med tre stoler der. Så vi er mer inne på tanken Ford s-Max eller vw sharan, der kan man flytte setene uavhengig av hverandre og får da plass til alle tre på rad 2, pluss to nødplasser om man skulle ha behov for det. :)

2 små + spire <3

Vi ventet også nr 3, har vært å prøvd vw touran (?) og det ble veldig trangt med tre stoler der. Så vi er mer inne på tanken Ford s-Max eller vw sharan, der kan man flytte setene uavhengig av hverandre og får da plass til alle tre på rad 2, pluss to nødplasser om man skulle ha behov for det. :)

2 små + spire <3

Øøøh, venter* fortsatt nr 3 :p

2 små + spire <3

Vi har Touran som er sju seter, men både s-max og sharan er jo mye større og hadde virkelig ønsket meg s-max, men den er litt for dyr for oss

Sniker litt, men s-maxen har god plass til tre seter.

Vi har bare to barneseter, men samboeren min er ganske stor, både lang og kraftig, men har fint klart å sitte mellom ungene i henholdsvis maxi cosi cabriofix og bakovervendt two way elite, og som nå besafe x3 og fremovervendt cybex x2-fix.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Vi har også Touran. Har ei som er 3 nå og ei som er 9 mnd nå. Og tenkte kanskje det blir trangt med tre bilstoler i den. Hvor har dere tenkt å plassere den ny babyen? Det blir nok hos oss bak passasjersetet og så får den største storesøsteren beltestol i midten. Men det spørs da for hun veier ikke i nærheten av 15 kilo ennå. Og da kan hun jo ikke sitte i det. Å jeg kjenner jeg blir sånn i tvil!!

Vi setter nok babyen bak passasjersetet, og størstemann i midten. Må nesten teste det nå tror jeg, siden epla25 sier det blir trangt...

Vi har en Renault Grand Scenic. 7 seter. Men helt ærlig vet jeg ikke hvordan vi skal plassere ungene når nr 4 kommer...

Back
Topp