Dere som har to tette!

x1x~JuLiAnE~

Elsker forumet
Hva har dere gjort med barnevogn?
Har dere 1 enkelt vogn til hver av barna og 1 tvillingvogn, eller 1 enkeltvogn og 1 tvillingvogn??

Jeg vil ha 2enkelt vogner og en tvilling vogn, men sambo mener at vi ikke trenger det...

Så derfor lurer jeg på hvordan dere har gjort det[:)][:)]

[:)]

jeg har jo tvillinger og sef tvillingvogn, men kan dytte litt for deg hvertfall

ORIGINAL: snikende ullteppe

æ har ei søskenvogn
ei kombivogn å ei sportsvogn (så nok i massevis)

Det er sånn jeg tenker også...[:)]

ORIGINAL: *Kine*

Vi har ei sportsvogn til snuppa og ei bagvogn til lillebror+ ei søskenvogn[;)]
Jeg ser for meg at det kan være praktisk med en vogn til hver når vi feks skal på ferie.
Litt pes å alltid måtte drasse med tvillingvogna viss vi allikevel er to som kan trille[:)]
Så jeg er heeelt enig med deg i at det er absolutt nødvendig med 3 vogner[;)][:D] Hehe

Sånn jeg tenker jeg også!
Og hvis den ene er hos besteforeldre f.eks. så er det kjedelig å måtte drasse med en stor tv.vogn på tur med bare et barn oppi..
Og Elias kommer nok fortsatt til å sove ute på dagen så da syns jeg det er greit å ha han i en skikkelig vogn[:D]

ORIGINAL: Mizz__86

jeg har 2 enkle vogner og en tvillingvogn

ORIGINAL: ~JuLiAnE~

Hva har dere gjort med barnevogn?
Har dere 1 enkelt vogn til hver av barna og 1 tvillingvogn, eller 1 enkeltvogn og 1 tvillingvogn??

Jeg vil ha 2enkelt vogner og en tvilling vogn, men sambo mener at vi ikke trenger det...

Så derfor lurer jeg på hvordan dere har gjort det[:)][:)]

jepp, i tillegg har vi vogn til vilde i barnehagen, og det må hermine også ha etterhvert...

ORIGINAL: snikende ullteppe

æ har ei søskenvogn
ei kombivogn å ei sportsvogn (så nok i massevis)

Samme her.. [:)] Teutonia søskenvogn, Nordic kombivogn og ei TFK Joggster Twist.

har bare enkel vogn...elise er jo i bhg å hun liker helst å gå selv....

Har en enkelt vogn til hver og ei søskenvogn.

Jeg har 2 enkeltvogner og en tvillingvogn men tvillingvogna blir nesten ikke brukt..brukt den en gang i dyreparken[:)]

Eldstemann var 23 mnd når minsten kom. Jeg har 1 søskenvogn + 1 trehjuling + en paraply trille (den siste brukes aldri)
Ofte så bruker jeg søskenvogn, eller hvis vi ikke skal så langt så har jeg brukt enkelvogn mens eldstemann har gått.

Nå går begge (av og til), og det er styr det [;)]

Back
Topp