Dere som har to tette barn (ang hvilke vogner har man behov for)

Mr.Darcy

Gift med forumet
Det blir nokså nøyaktig to år mellom mine barn. Jeg en kombivogn som babyen skal bruke, og jeg har kjøpt meg søskenbrett til eldstemann som han evt kan stå på hvis han blir sliten når jeg er ute med dem begge.....men så kommer dilemmaet......

kan det være lurt med en liten trille som bare eldstemann kan bruke....(hvis vi eller besteforeldre skal gå tur med bare han...)??? I utgangspunktet ønsker jeg jo at han skal gå mest mulig selv....men ser for meg at det ikke alltid vil bli like lett, og slik jeg har tenkt (med tanke på trassalder og at han kan bli fort sliten). Tenkte på en trille alla brio race....fant en fin en brukt på nettet som jeg sitter og lurer på...

Er det et lurt valg eller er det bare vogndilla i meg som trer i kraft for fullt...??

Trenger råd og synspunkt fra dere flerbarnsforeldre....

Ingen som har noen råd/tips....?[:(]

vi kommer til å bruke quinnyen til Tuva helt til snuppa i magen skal bruke den...

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

vi kommer til å bruke quinnyen til Tuva helt til snuppa i magen skal bruke den...

så da her dere i prinsippet to vogner...ikke sant....?

Skal selge quinnyen min pga plassmangel...og da passer det igrunnen bra med en liten brio race....hvis vi da har behov for flere vogner.....kjenenr jo på kroppen at jeg mest sannsynlig kommer til å trenge en liten vogn til bare han....men er så kjipt hvis jeg ikke kommer til å få brukt for den...og den bare blir stående....

Så utifra de svarene jeg har fått her, så har dere i prinsippet en vogn til hvert av barna...?

opp...flere?

Vi har en emmaljunga søskenvogn og en emmaljunga vanlig vogn. Veldig greit å ha begge deler til forskjellige behov. Bruker begge vognene om hverandre alt etter kva vi skal,og om storebror trenger å sitte på[:)]

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Så utifra de svarene jeg har fått her, så har dere i prinsippet en vogn til hvert av barna...?

Jepp[:)] Vi har bagvogn til mini, cerox til tassen (som mini skal arve). Skal ha stå brett på bagvogna, og skal låne sånn sete til å sette oppå bagvogna, i tilfelle han ikke orker stå hele veien til bhg[:)] Jeg synes i alle fall det er bortkasta med tvillingvogn, men hadde jeg hatt altfor mye penger hadde jeg nok kjøpt en[:D]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

så da her dere i prinsippet to vogner...ikke sant....?

Skal selge quinnyen min pga plassmangel...og da passer det igrunnen bra med en liten brio race....hvis vi da har behov for flere vogner.....kjenenr jo på kroppen at jeg mest sannsynlig kommer til å trenge en liten vogn til bare han....men er så kjipt hvis jeg ikke kommer til å få brukt for den...og den bare blir stående....

ja har to vogner..
har tenkt litt på søskenvogn siden jeg blir alene med dem om dagene..men får se etterhvret hva vi har behov for.

ORIGINAL: snuppa80

Jepp[:)] Vi har bagvogn til mini, cerox til tassen (som mini skal arve). Skal ha stå brett på bagvogna, og skal låne sånn sete til å sette oppå bagvogna, i tilfelle han ikke orker stå hele veien til bhg[:)] Jeg synes i alle fall det er bortkasta med tvillingvogn, men hadde jeg hatt altfor mye penger hadde jeg nok kjøpt en[:D]

Litt sånn jeg tenker og....vil liksom ikke "kaste" bort penger på tvillingvogn...for det kan jeg nesten med sikkerhet si at vi ikke kommer til å få brukt for...ei heller har vi plass....

er 20 mnd mellom di to eldste her,kjøpte søskenbrett til eldste men han ville bare gå så det ble vel brukt 2-3 ganger.

vi gikk mye siden jeg så og si var alene med dem og ikke hadde lappen.
Savnet aldri tvillingvogn eller ekstravogn.

vi har 3 vogner
1 kombi (DBS edge)  (babyen)
1 scooter            (katarina)
1 søskenvogn (firstweels) t di begge

detta e valg æ har tatt sia Katarina e heime 100% å æ e mykje aleina sia sambo e på havet
å ha ei ekstra e greit om nån låne en a ungan (trille eller passe)

nå har jeg bare teutonia mistral til Tommy bare. Skal kjøpe ei tvillingvogn oxo siden Adrian noen ganger ikke vil gå så mye[:)]

Har phil and teds vogn med softbag og ekstra sete, og titanum baby trille. Jeg savner en skikkelig bagvogn til babyen!

vi hadde først en kombivogn og nå har vi både sportstrille og paraplytrille,en til og gå turer med og en som vi kan bruke på shopping og utenlandsturer[:)]

Back
Topp