Dere som har to like kjønn, hva ble nummer tre?

Om du har to like, hva ble nummer tre?

• Likt kjønn

Votes: 9 75,0%
  • Motsatt kjønn

Votes: 3 25,0%

• Antall som har svart
    12

Lykkedrøm

Gift med forumet
Juliknøttene 2022
Maisløyfene 2024
Jeg er bare nysgjerrig, da jeg har hørt at de som får tre barn med likt kjønn, ofte har større sjanse for å få barn med samme kjønn. Men om dette kan ses allerede etter to barn med likt kjønn hadde vært litt spennende! :love2

Jeg har to gutter, og vi ønsker oss en tredje etter hvert. Akkurat det samme for meg hvilket kjønn det evt. blir, men veldig spennende å tenke på!

Sniker, jeg også. Har to gutter, baby tre ligger i magen og vi vet ikke enda. Spennende å se hva andres erfaring på dette planet er! :love017

Har født 4 gutter. :)

Føler det kommer til å bli meg også. :laughing002 :Heartblue

Kjenner mange som er i den båten. :hilarious: Jeg jobbet mye med å forberede meg mentalt på det, men må innrømme det var et stikk av skuffelse selv om jeg "visste/regna med" gutt, for vi er på absolutt siste nå.

Var et lite stikk av vemodighet da jeg så alle de søte newbiekjolene som er kommet i butikk nå. Men, om vi skulle hatt enda en hadde vel det og blitt gutt. :p

Kjenner mange som er i den båten. :hilarious: Jeg jobbet mye med å forberede meg mentalt på det, men må innrømme det var et stikk av skuffelse selv om jeg "visste/regna med" gutt, for vi er på absolutt siste nå.

Var et lite stikk av vemodighet da jeg så alle de søte newbiekjolene som er kommet i butikk nå. Men, om vi skulle hatt enda en hadde vel det og blitt gutt. :p
Jeg skjønner veldig godt at du ville oppleve å få ei jente også. Jeg vil gjerne vil ha minst en av hver når vi føler oss ferdig med barn, samtidig som jeg også kunne godt tenke meg en gutt til. :love017 Jeg synes det er skikkelig stas å være guttemamma. Men nå tror jeg at jeg ville følt mer på ønsket om å få en jente, om jeg hadde visst at neste blir den aller siste. :shy:

Har jo hørt om flere som har fått en håndfull gutter eller jenter, også plutselig kommer det en av motsatt kjønn. Kanskje dere ender opp med en liten overraskelse etter hvert. :Heartred

Jeg skjønner veldig godt at du ville oppleve å få ei jente også. Jeg vil gjerne vil ha minst en av hver når vi føler oss ferdig med barn, samtidig som jeg også kunne godt tenke meg en gutt til. :love017 Jeg synes det er skikkelig stas å være guttemamma. Men nå tror jeg at jeg ville følt mer på ønsket om å få en jente, om jeg hadde visst at neste blir den aller siste. :shy:

Har jo hørt om flere som har fått en håndfull gutter eller jenter, også plutselig kommer det en av motsatt kjønn. Kanskje dere ender opp med en liten overraskelse etter hvert. :Heartred

Minstemann var en overraskelse, tror nok ikke det skjer en gang til. :p Har slått meg veldig til ro med det nå da. Satser på at brødrene mine fikser noen jenter (alle tantebarna mine til nå er også gutter :p ) som jeg kan skjemme bort. :happy:

Forslag på hvordan man får gutt

Babyverden har en artikkel om det her. Det som visstnok har hatt mest hold for å øke sjansen for gutt er samleie så nært eggløsning som mulig. Kan være vanskelig å time da. Her ble det gutt uansett hvor langt unna el det var. Nå sist var det minst 5 dager før eggløsning, 7 ifølge ul terminen, og vi fikk allikevel gutt. Tror mannen bare har guttesperm. :p

Fikk tre gutter først så kom jenta ,samme mann, nr 5 blir og jente :)

Back
Topp