Dere som har to fra før....

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
.... Er det noe hold i dette med at det er forskjellig svangerskap etter hvilket kjønn man går med?
Altså har dere hatt ulike svangerskap og fått en av hver, eller hatt like svangerskap og fått to av samme kjønn.

Stusset bare siden gynekologen min veddet på at jeg går med jente denne gangen, siden jeg ikke har noen symptomer denne gangen, mot at jeg var gift med doskåla 9 mnd forrige gang og fikk gutt...

Jeg hadde vel relativt like sv.skap sist, men var mer kvalm med nr 2, men begge gangene varte det kun fra uke 6-8.. 2 gutter sitter jeg med :) har vært mye dårligere denne gang, er enda kvalm(10+3). Så er spent jeg også, men tror fortsatt på gutt ! Tenker at jeg har jo blitt eldre og har mer å gjøre nå, 2 barn og bacheloroppg. Forrige gang var det sommerferie og eldste var på tur med faren i kvalmeperioden, så jeg kvilte 2uker i strekk da :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Første var lettere enn det andre, men samtidig tyngre pga at jeg gikk å bekymret meg hele tiden. Hadde hatt en SA før det så gikk å kjente på alle smertene. Men formen var relativt grei. Fikk ikke kvalme og oppkast før etter uke 12 med første. Den påska kunne jeg drikke 2-3 kartonger appelsin juse hver dag :P litt dilla kanskje ( jente )

Nr to var det kvalme og oppkast i 9 mnd. Mindre bekymret. Var veldig plaget med hetetokter, så om det var varmt eller regn og klamt så var jeg nøtt å bo i dusjen. Følte jeg skulle svime av. Knasker isbiter hele tiden for å holde meg kald.
( gutt )

Mine har ikke vært like..Førstemann: stortsett bra form, litt halsbrann, mye trøtt, trodde jeg var fyllesyk til jeg startet på andre uka( da først fikk jeg misstanke:p)..Ung og uerfaren..Magen startet litt innover om du forstår på begge sider..Dette ble en gutt
På nr 2,3, og 4: kvalm på morgen, svimmel fra dag en og hadde lett for å brekke meg..Her var magen lik på dem tre..På dem startet d fra side til side..Alle tre ble jenter..

Denne gangen minner meg om nr en så tror selv d er gutt på vei;)Ingenting likt som m jentene

Ooh jeg er dårligere denne gang og har mest tenkt gutt. Men sansynligheten er jo så liten..
Jeg måtte telle dagene mellom sex og EL.
Sex 9 mars og EL 13. Burde jo i teorien bli en jente til på meg.

Datteren min håper på en av hver o_O

Spennende å lese om hva dere som har fler har erfart :)

Jeg har to jenter, og i første svangerskap var jeg superkvalm i mange uker. Andre svangerskap var jeg knapt nok uvel. Denne gang har jeg hatt noen uker med litt kvalme, men kunne holde den i sjakk ved å spise.

I andre svangerskap slet jeg mye med halsbrann på slutten, og det hadde jeg ikke i første.

Back
Topp