lianita Gift med forumet 12 Aug 2009 #1 Hvordan var vekten på den andre/tredje i forhold til den første???
O *obaibi* Elsker forumet 13 Aug 2009 #2 Det likte jeg også[:D] Har bestemt meg for å begrense meg denne gangen, gikk opp 15-16 kg med førstemann[&:]
Det likte jeg også[:D] Har bestemt meg for å begrense meg denne gangen, gikk opp 15-16 kg med førstemann[&:]
tinemor fra sula Forumet er livet 13 Aug 2009 #3 ej gjekk opp 14 kilo med odin,synst ikkje 14 kilo va så masse igrunn[:)] men håpe ej ikkje legg på mej så veldig masse dinna gangen[:D]
ej gjekk opp 14 kilo med odin,synst ikkje 14 kilo va så masse igrunn[:)] men håpe ej ikkje legg på mej så veldig masse dinna gangen[:D]
lianita Gift med forumet 13 Aug 2009 #6 Hehe,ble en liten misforståelse her...Jeg mente str på babyen når den ble født[:D]
H Hil75 Andre møte med forumet 13 Aug 2009 #8 Mitt første barn var 3900, men har ikke flere barn å sammenligne vekten med (var litt kjapp med å svare). [:D]
Mitt første barn var 3900, men har ikke flere barn å sammenligne vekten med (var litt kjapp med å svare). [:D]
lianita Gift med forumet 13 Aug 2009 #9 ORIGINAL: Hil75 Mitt første barn var 3900, men har ikke flere barn å sammenligne vekten med (var litt kjapp med å svare). [:D] Hehe, jeg måtte flire litt når jeg leste svarene[:)]
ORIGINAL: Hil75 Mitt første barn var 3900, men har ikke flere barn å sammenligne vekten med (var litt kjapp med å svare). [:D] Hehe, jeg måtte flire litt når jeg leste svarene[:)]