Dere som har to barneseter i varebil?

FruGull

Glad i forumet
Hva slags bil er det, og hva slags seter har dere?[:)]
 
[:)]
 
Nå har vi bare ett sete i varebil da men det er et brio zento, hadde klart å skvisa inn et til ved siden av om det var nødvendig. Har Opel Vivaro.
 
ORIGINAL: giggsy

Nå har vi bare ett sete i varebil da men det er et brio zento, hadde klart å skvisa inn et til ved siden av om det var nødvendig. Har Opel Vivaro.

Det er notert! Takk![:)]
Flere???
 
[:)]
 
[:)]
 
[:)]
 
Har ikke prøvd om vi får plass til begge setene ennå, men går greit med Besafe izi kid i vår Transporter i alle fall:)
 
Vi har chrysler voyager 8 seter , som er person bile, for man har bare to seter i en varebil [8D]
 
ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

ORIGINAL: talata

Vi har chrysler voyager 8 seter , som er person bile, for man har bare to seter i en varebil [8D]



Vi har 3[8D] Så der tok du feil[8D]

Vi har kun et izi kombi sete der.... hadde blitt trangt med 2[&:] Dessuten er det magebelte på det ene tror jeg[;)]
Varebil = grønne skilter= kun to seter.... [8D]
 
ORIGINAL: talata

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

ORIGINAL: talata

Vi har chrysler voyager 8 seter , som er person bile, for man har bare to seter i en varebil [8D]



Vi har 3[8D] Så der tok du feil[8D]

Vi har kun et izi kombi sete der.... hadde blitt trangt med 2[&:] Dessuten er det magebelte på det ene tror jeg[;)]
Varebil = grønne skilter= kun to seter.... [8D]


Neida,  varebil har veldig ofte 3 seter;) Det har min svigerfar sin, og den har grønne skilter ja[;)]
 
ORIGINAL: OffiMor

ORIGINAL: talata

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

ORIGINAL: talata

Vi har chrysler voyager 8 seter , som er person bile, for man har bare to seter i en varebil [8D]



Vi har 3[8D] Så der tok du feil[8D]

Vi har kun et izi kombi sete der.... hadde blitt trangt med 2[&:] Dessuten er det magebelte på det ene tror jeg[;)]
Varebil = grønne skilter= kun to seter.... [8D]


Neida,  varebil har veldig ofte 3 seter;) Det har min svigerfar sin, og den har grønne skilter ja[;)]
haha jah fair enough, glemte at man kan ha 3 - sånn to i sammen liksom [X(]
 
Toyota Hayis (vet det ikke skrives sånn altså, men håper noen forstår hvilken bil jeg mener. [8D]) Ha en Besafe Izi kid og en britax Freeway i den. Går akkurat. [:)]
 
ORIGINAL: Merri24

Har ikke prøvd om vi får plass til begge setene ennå, men går greit med Besafe izi kid i vår Transporter i alle fall:)

[:)]
 
ORIGINAL: Helene...

Toyota Hayis (vet det ikke skrives sånn altså, men håper noen forstår hvilken bil jeg mener. [8D]) Ha en Besafe Izi kid og en britax Freeway i den. Går akkurat. [:)]



jøss får du plass til to i haicen? jeg har vare bil nemlig og lurt på hvordan vi skal løse dette her.. hehe har hiace jeg og
 
ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: Helene...

Toyota Hayis (vet det ikke skrives sånn altså, men håper noen forstår hvilken bil jeg mener. [8D]) Ha en Besafe Izi kid og en britax Freeway i den. Går akkurat. [:)]



jøss får du plass til to i haicen? jeg har vare bil nemlig og lurt på hvordan vi skal løse dette her.. hehe har hiace jeg og

Joda, i riktig rekkefølge så går det akkurat å gire. Har de bakovervendt da, har ikke prøvd andre veien... [;)]
Trodde ikke det gikk først vi heller, men så prøvde vi etter å ha slitt med barnehagehentinga leeenge, og jammen! [:D]
 
ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Helene...

Toyota Hayis (vet det ikke skrives sånn altså, men håper noen forstår hvilken bil jeg mener. [8D]) Ha en Besafe Izi kid og en britax Freeway i den. Går akkurat. [:)]


Denne har min sambo også men det er jo beltesele i midten bare. Hvordan har dere gjort det?

Freeway'en kan festes med magebelte. [:)]
 
ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Helene...

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Helene...

Toyota Hayis (vet det ikke skrives sånn altså, men håper noen forstår hvilken bil jeg mener. [8D]) Ha en Besafe Izi kid og en britax Freeway i den. Går akkurat. [:)]


Denne har min sambo også men det er jo beltesele i midten bare. Hvordan har dere gjort det?

Freeway'en kan festes med magebelte. [:)]


Nei, gud så genialt!!! Dette visste jeg ikke [:D] Da skal jeg kikke litt på britaxen
(jeg som akkurat har kjøpt en besafe sete til) [>:]

Får håpe de selger det enda da. Er ett par år siden vi kjøpte vårt, og kan ikke si jeg har sett det noe sted.
Men må da sikkert finnes et eller annet sete som kan festes med magebelte der ute i jungelen? Hvertfall bakovervendte seter!? [:)]
Lykke til med letinga. [:D]
 
Back
Topp