Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortell meg hva du er misfornøyd med, og hva du er fornøyd med.Dollface skrev:
Uten filter.
Jeg har nemlig fått lov å leve ut vogndilla mi igjen..... men jeg MÅÅÅÅÅÅ være sikker liksom :P
MieBie skrev:
Uten filter.
Jeg har nemlig fått lov å leve ut vogndilla mi igjen..... men jeg MÅÅÅÅÅÅ være sikker liksom :P
Liten bagdel, ustødig (velta en gang og nære på flere ganger), vanskelig å trille på ulent terreng og snø, tung å legge sammen, likte heller ikke sportsdelen..
Hva jeg var fornøyd med: Absolutt ingenting..
MieBie skrev:
Uten filter.
Liten bagdel, ustødig (velta en gang og nære på flere ganger), vanskelig å trille på ulent terreng og snø, tung å legge sammen, likte heller ikke sportsdelen..
Hva jeg var fornøyd med: Absolutt ingenting..
MieBie skrev:
noen andre med vendbar sittedel????????????Dollface skrev:
Bugaboo Cameleon.. :) kan både vende sittedel, og snu over "håndtaket" slik at de store hjulene kommer først (hvis du skal trille på ulent terreng feks)
Dollface skrev:
MieBie skrev:
Bugaboo Cameleon.. :) kan både vende sittedel, og snu over "håndtaket" slik at de store hjulene kommer først (hvis du skal trille på ulent terreng feks)
men den kan ikke slås sammen med bagen på...?
MieBie skrev:
Dollface skrev:
MieBie skrev:
men den kan ikke slås sammen med bagen på...?
Nei det kan den ikke... men er veldig lett å ta av og på bag/sittedel da
det er singen også det, men jeg syns det er irriterende å måtte gjøre det, så da skal alt annet være perfekt for at jeg skal gidde det :P
MieBie skrev:
det er singen også det, men jeg syns det er irriterende å måtte gjøre det, så da skal alt annet være perfekt for at jeg skal gidde det :P
Men kan Teutonia slås sammen med bagen på? Er ett par år siden jeg brukte den, så husker ikke.. vi pleide å ta av bagen uansett!
Har en 08-modell som er helt håpløs. Vond å trille, har holdt på å velte alt for mange ganger når jeg har trillet den, og dårlige hjul. Brukes nå kun til soving i bhg.*dreamer* skrev:
Har ingen erfaring med denne vogna, men har lest mye positivt om kolestra latinique. 3 hjul, vendbar sittedel, god å trille og stødig :)
http://www.barnevognguiden.no/koelstra/koelstra-latinique.html