Dere som har Teutonia Spirit s3

Dollface

Forumet er livet
VIP
Fortell meg hva du er misfornøyd med, og hva du er fornøyd med.
Uten filter.

Jeg har nemlig fått lov å leve ut vogndilla mi igjen..... men jeg MÅÅÅÅÅÅ være sikker liksom :P

Dollface skrev:
Uten filter.

Jeg har nemlig fått lov å leve ut vogndilla mi igjen..... men jeg MÅÅÅÅÅÅ være sikker liksom :P

Liten bagdel, ustødig (velta en gang og nære på flere ganger), vanskelig å trille på ulent terreng og snø, tung å legge sammen, likte heller ikke sportsdelen..

Hva jeg var fornøyd med: Absolutt ingenting..

MieBie skrev:

Dollface skrev:
Uten filter.

Liten bagdel, ustødig (velta en gang og nære på flere ganger), vanskelig å trille på ulent terreng og snø, tung å legge sammen, likte heller ikke sportsdelen..

bagen er like stor/liten som den jeg har nå og den er passelig for oss så det er greit :)

Noen fleeeeer?

MieBie skrev:

Dollface skrev:
Uten filter.

Signerer alt! Og utrolig irriterende att vognen blir oppskrapet hver gang man legger den sammen. 

Eneste jeg var fornøyd med var håndbremsen, men den finnes jo på flere vogner=P

Postitivt:
3 hjuling som kan vendes
enkel å justere ryggen
godt med fotbrett som kan justeres

Negativt:
plasthjul som er håpløse på alt underlag
slarkete kallesje som detter ned etterhvert
selve rammen er dårlig så bremsen vil etterhvert blir vanskelig å justere

Burde vært forsterket og kommet med lufthjul!

Må signere dei over her! positivt at den vendes mot meg, men er glad eg fikk solgt mi!!! kjøpte meg mountain buggy!! mykje bedre å trille i ulent terreng, har ikkje testa den ut i snø! men heilt super elles!!!

Lykke til!!

For å si det sånn: det eneste som er positivt med vogna, er at det er en vogn med 3 hjul der du kan ha sportsdelen mot deg. 

Ellers? Stor, tung vond å trille og jeg har egentlig aldri vært så misfornøyd med en vogn noengang. 

Jeg hadde min i nesten 4 uker, den veltet to ganger.. Kort i ryggen.. Tung å kjøre. Ble helt oppskrapt.

Ville mye heller gått for Brio Go eller Emmaljunga Nitro City!

Dollface skrev:
noen andre med vendbar sittedel????????????

Bugaboo Cameleon.. :) kan både vende sittedel, og snu over "håndtaket" slik at de store hjulene kommer først (hvis du skal trille på ulent terreng feks) 

MieBie skrev:

Dollface skrev:

Bugaboo Cameleon.. :) kan både vende sittedel, og snu over "håndtaket" slik at de store hjulene kommer først (hvis du skal trille på ulent terreng feks) 

men den kan ikke slås sammen med bagen på...?

Dollface skrev:

MieBie skrev:

Dollface skrev:

Nei det kan den ikke... men er veldig lett å ta av og på bag/sittedel da 

MieBie skrev:

Dollface skrev:

MieBie skrev:

Dollface skrev:

det er singen også det, men jeg syns det er irriterende å måtte gjøre det, så da skal alt annet være perfekt for at jeg skal gidde det :P

Dollface skrev:

det er singen også det, men jeg syns det er irriterende å måtte gjøre det, så da skal alt annet være perfekt for at jeg skal gidde det :P

Men kan Teutonia slås sammen med bagen på? Er ett par år siden jeg brukte den, så husker ikke.. vi pleide å ta av bagen uansett! 

MieBie skrev:

Dollface skrev:

Men kan Teutonia slås sammen med bagen på? Er ett par år siden jeg brukte den, så husker ikke.. vi pleide å ta av bagen uansett! 

jupp - den blir ikke liten, men det er ikke så viktig :) har stor bil..

*dreamer* skrev:
Har en 08-modell som er helt håpløs. Vond å trille, har holdt på å velte alt for mange ganger når jeg har trillet den, og dårlige hjul. Brukes nå kun til soving i bhg.

Har ingen erfaring med denne vogna, men har lest mye positivt om kolestra latinique. 3 hjul, vendbar sittedel, god å trille og stødig :)

http://www.barnevognguiden.no/koelstra/koelstra-latinique.html

Den vogna så jo genial ut!! 

Var inne her og så på video også. http://www.koelstra.com/en/products/18629/Mambo_Daily_Grey.aspx

Back
Topp