Dere som har testet positvit?

Vimsegurien

Andre møte med forumet
For det første gratulerer så mye til dere alle :)
Har dere fortalt det til noen enda? Her blir det min og samboeren min sin hemmelighet til etter jul vertfall. Litt spennende å holde det hemmelig synes jeg. 
Og har dere fått noen symptomer enda? Jeg har vondt i magen og bekkenet allerede.. Ellers ingen andre symptomer enda. Håper bare jeg ikke blir like kvalm som sist! 

Hei;) For 10 minutt siden :) Sambo vet ikke det enda..kommer snart hjem:))Men skal ikke si noe til noen andre før til jul er min plan..Gratulerer så mye:)))

Min er så svak at jeg ikke er sikker enda (ikm om en hel uke), men hvis dette stemmer så vil jeg holde det privat en stund. Jul blir noen fine datoer. Jeg var ekstremt kvalm sist i over 11 uker, og hvis det blir det samme nå så må jeg si det før. Men som sagt - først må jeg få dette helt bekreftet;-)

Jeg testet i morges, og har tenkt å vente til det har gått ca 3 mnd ja. Så da passer det jo bra å fortelle det i julen :) Er fire uker på vei og kjenner "krampetrekninger" i magen når jeg strekker på meg, murring, er kvisete og irritabel som en tenåring, og trøtt..

Åhh irritabel ja. Samme her..Stakkars resten av familien. Siste samboer sa til meg var "jeg har ikke gjort deg noe, så du trenger ikke kjefte på meg" hehe. Kjenner at jeg må prøve å roe meg litt :P 

Fant det ut forrige fredag.. Så er 4+5 idag..
Jubler for hver dag jeg våkner i fin form. Sist begynte jeg å spy alvorlig i 4+3.. 
Jeg har igrunn sagt det til mange. Har aldri helt sett vitsen i å la være å si det for min del. Men har ikke gjort det offentlig på facebook enda da altså, men de nærmeste det har vært naturlig å snakke med det om, vet det.

Reaksjonen naar jeg sa det var: Det var du som ville ha barn, jeg vil ikke ha noe med barnet aa gjoere. Du ville bli mor, jeg er biologisk far til barnet ditt. Det er alt.
Om ikke det var saarende nok saa siere han: Er det ikke et skjema jeg kan skrive under paa som fratar meg for alt ansvaret for barnet ditt ?

Så trist å høre.... kan ikke være noe lett for deg.. Å bli gravid er en spesiell opplevelse..synd at noen bare må ødelegge den gleden det gir.. Klem til deg 

Testet positivt på onsdag. Er vel akkurat fem uker i dag. Som jeg har skrevet innlegg om her tidligere, hadde jeg en MA i mai. Mistet i femte uke, men fikk ikke rede på det før i uke tolv. 
Har enda ikke fått noe særligsymptomer annet enn veldig såre bryster og magekramper. Er selvfølgelig redd for at krampene ikke er av det normale slaget, og veeeldig redd for at jeg skal bli kvalm. 
På grunn av erfaringen med MA, vil vi holde det hemmelig denne gangen. Har sagt det til ei venninne. Men skulle det gå galt igjen, orker jeg ikke drive å informere om at det er gått galt. 

Når har dere erfart at kvalmen har satt inn? 

Heisann:) Jeg har bare vært småkvalm og uggen i mine to andre svangerskap! Nå i helga har denne "småkvalmen" kommet og såre bryst(det hadde jeg ikke med mine to første faktisk).

Kanskje du slipper unna å bli dårlig:)

Ja, det er jo lov å håpe. Søstera mi har vært spykvalm gjennom hele graviditeten med alle sine fire. Så jeg håper ikke vi har de samme genene på det området. 
Er jo så mye vanskeligere å holde det skjult ift jobb osv hvis man blir dårlig! 

Back
Topp