Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde dere mye symptomer under rugetiden? Jeg synes at jeg kjente litt stikking og murring 2-3 dager etter tilbakesetting, men etter det har jeg kjent ingenting...
Jeg hadde, dersom du leser i dagboken min, og leser i mai så står det der hva jeg følte, dagboken ligger her inne på assistert befruktnings sine dagbøker, huser ikke hve side du skal starte på , jag satte inn egg påside 13. så der er jeg i rugeperioden, testet 6 dager før tiden, så det kom tidlige symptomer her. Fikk positiv på dag 10 etter egguttaket, og følte meg gravid på dag 9 dvs dato 14.mai. Da er det bare å lete deg frem i dagboken min.
hadde murringer tror det var en uke etter jeg satt inn, og puppene var mere ømme enn dem var på første ivf, så derfor hadde jeg en liten mistanke.
testet pos 3 dager føre jeg skulle.
Jeg merket ingenting tror jeg. Hadde super ømme pupper, men det var sikkert crinonen. Også var det litt ømmhet/stikninger i magen, men det har jeg hatt hver pp etter jeg mistet i sept 07 så det var ikke noe nytt for meg. Var livredd for resultatet, og måtte på do klokken 04:30 den morningen jeg skulle teste så da tok jeg testen da. Kom grinene inn på soverommet til mannen med testen og han sa bare; "den er negativ? ja, det er jo det vanlige det.."(han så ikke på testen en gang..) tok noen minutter før jeg klare å si at det stod gravid..
Den murringen du beskriver 2-3 dager etter hadde jeg også, men tror det kom av "inngrepet"..
Masse masse lykke til carrie_81, håper det klaffer for dere!!!!!![:)]
Godt å høre at ikke alle har hatt veldig mye symptomer! Synes jeg kjenner lite, men da er ikke håpet ute for det. I dag tidlig kjente jeg imidlertid en ordentlig stikking i livmora. Varte kanskje noen minutter. Begynte å håpe på om det kan være festing, men er ikke det litt sent nå? Er jo på rugedag 6, og det var to syvdelte egg som ble satt inn.
Skummelt hvor fort man glemmer..[&:] (Tips, skriv dagbok hver dag)
Jeg hadde nok litt murringer i begynnelsen og litt såre pupper. Mindre etterhvert tror jeg. Men jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid fram til rugedag 11. Da ble jeg kvalm (bilsyk) på vei hjem fra jobb, og ble plutselig overbevist om at jeg var gravid. Dagen etter testa jeg positivt[:D]