dere som har testet,eller...

ella1

Gift med forumet
fått mensen...hvilken rugedag skjedde dette på??
Er det vanlig å få mensen FØR en er ferdig på Crinonen?

He en flott hlg damer[:D]

eLLa

heI!!
Nå vet jo jeg ikke på hvilken rugedag en får mensen, men mener Kanutten sa en kunne få mensen f.o.m rugedag 10! Da er det jo før en er ferdig med crinoene! Men hvor vanlig det er vet jeg ikke!!!

Håper du får en fin helg vennen!!
Klem

(vet ikke om du fikk helt svar på det du lurte på men...Er sikker noen som kan svare bedre enn meg!!)

hmmmm,da ser det ut som dette forsøket ikke gikk for oss da[:'(]
har hatt små blødninger siden i morges...

jaja,det er jo fortsatt lov å håpe[;)]

Krysser fortsatt for deg!
Små blødninger trenger jo ikke bety at det ikke klaffet! [:)]

alt er vel mulig tenker jeg...når eg gikk på crinonen ved mine fryseforsøk,så ble jeg ikke gravid,men mensen kom heller ikke...fikk vite etterpå at crinonen kan utsette mensen..

Jeg fikk mensen på rugedag 9 denne gang [:'(]

Ved mine negative forsøk fikk jeg mensen på rugedag 9 og 10. Når jeg testet positivt så var det også på rugedag 9 og 10 [:D]

Jeg fikk ikke mensen før på dag 16, 2 dager etter negativ test. Så crinonen utsatte min blødning med et par dager.

Håper ikke det er over og ut for deg ella, dette MÅ gå bra [;)] Krysser fingrene for deg!

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg fikk ikke mensen før på dag 16, 2 dager etter negativ test. Så crinonen utsatte min blødning med et par dager.

Håper ikke det er over og ut for deg ella, dette MÅ gå bra [;)] Krysser fingrene for deg!

uff det er ikke no gøy[:(]
vi får bare vente og se...kanskje,kanskje ikke...
takk for kryssninger,og ha en riktig god helg[:)]

klem eLLa

ORIGINAL: Marje83

heI!!
Nå vet jo jeg ikke på hvilken rugedag en får mensen, men mener Kanutten sa en kunne få mensen f.o.m rugedag 10! Da er det jo før en er ferdig med crinoene! Men hvor vanlig det er vet jeg ikke!!!

Håper du får en fin helg vennen!!
Klem

(vet ikke om du fikk helt svar på det du lurte på men...Er sikker noen som kan svare bedre enn meg!!)

uff,da er jeg redd for at det ble rugdag 10 for meg...[:(]
men,gir ikke opp helt enda....

ha en fin helg du også vennen[;)],klem eLLa

ORIGINAL: ella1

hmmmm,da ser det ut som dette forsøket ikke gikk for oss da[:'(]
har hatt små blødninger siden i morges...

jaja,det er jo fortsatt lov å håpe[;)]

Min kjære kjære Ella mi...
Nå felte jeg noen tårer her fra sykehuset...[:(][:(][:(]
Jeg håper det enda er håp min kjære deg...
Masse tanker og alt krysses for deg her jeg er....

Back
Topp