Dere som har termin i romjula, hva tenker dere om det?

Plutselig blir vi 5.

Flørter med forumet
Hei. Min egen termin er 8.1.14, men på sykehuset ble den flyttet til 28.12.13. Jeg synes det er litt kjipt, og tenker at det må være mye bedre å bli født i januar.

Hva tenker dere andre*?

Jeg har termin 1. juledag og ser bare fordeler med å gå en uke på overtid:-) Tenker da spesielt ift skolestart som 5.5 åring kontra 6.5 åring.

<3 appen < 3

Har samme termin som deg og syns det bare er spennende! Gleder meg til å se hvem som gjemmer seg der inne,så lillevenn kan godt komme før,samma hva datoen blir :happy7 Gleder oss skikkelig nå alle mann :santa

Jeg har termin 26. desember. Har litt delte følelser. Tenker egentlig at til sjuende og sist så er de jeg kjenner som er født julaften, romjul, nyttårsaften osv like lykkelige og har klart seg like bra. Mest styr blir det vel kanskje med en liten som synes det er urettferdig å ha bursdag midt i jula? Når man blir eldre er det vel likegyldig.

Hadde jeg kunne velge fritt hadde jeg nok satses på en helt annen mnd enn september ja! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har termin 26.12, og får stadig beskjed om at "oj, da må du knipe igjen til over nyttår!". Det har jeg aldeles ikke tenkt til. Dette med å være født tidlig eller sent kan gi forskjellige utslag. Noen desemberbarn kan jo være umodne ved skolestart, men på samme måte kan januarbarn være overmodne ved sin skolestart. Jeg snakker av erfaring, jeg er lærer! Sikkert litt kjedelig å ha bursdag i romjula, men det er jo også kjipt å ha bursdag i høstferie,vinterferie, påskeferie og sommerferie. Nei, babyen får komme når den kommer!

eg har termin på julaften men trøster meg med at det kun er 4-5% som føder på termin :P satser på litlå kommer et par uker før eller etter :P men uansett så kommer vi til å feire det tidligere hvis det blir rundt jul :P mange som gjør det slik :)

Jeg har termin 25 Desember, tenker at lillemor kommer når hun selv er klar for det :) Selv om jeg krysser fingrene for at Januar mnd blir vår måned. Det kommer uansett på det samme når hun bestemmer seg for å komme, vi gleder oss så utrolig mye at hver dag på overtid blir sikkert bare lengre og lengre.

Jeg har termin 8 des, så han lille huleboeren kommer nok før romjulen ja og det synst eg er bra :) det er ikke så kjekt å ha bursdag i romjul/julaften når de er små ;) meeeen de kommer når de kommer og man kan ikke bestemme alt :)

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Har termin 18. Det er en mulighet for at lille kommer i romjula, og tar det litt som det kommer. Men innerst inne håper jeg nok at lille er født før jul :)

Blir lagt inn til keisersnitt den 30.12.13, har termin 13.01.14. Tenker ikke på det,blir jo en utrolig rar nyttårsaften i år da, men slik er nå d! Er desemberbarn selv, tenkte aldri noe på det. Men heller romjula enn julaften eller nyttårsaften da :-) Bare hun er frisk og velskapt når hun kommer til verden, så får dagen være det samme :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg må innrømme at desember er den mnd jeg ikke har lyst å få baby i. Men vi er veldig heldige som får baby i det hele tatt. Man må bare være takknemlig :-D

Back
Topp