Dere som har tatt vaksinen!

hopeful_roses

Andre møte med forumet
Folkehelseinsituttet ønsker å studere alle gravide for å se om svineinfluensaen eller vaksinen har innvirkning på fosteret.
Hva synes dere om dette (som har tatt den) ??

TV2

Blir litt småredd, jeg..
Men var på 3D ul på fredag og babyen har det veldig bra der inne...
men det er vel senskader de tenker på.
Jeg tok den fordi jeg har stolt på fastlege, jordmor og norske helsemyndigheter som sier den er trygg, også for gravide!

Øh, er vel bare bra at de ønsker å følge opp? Dersom de IKKE hadde forsket på dette, ville man overhode ikke visst OM det skjedde ting man ikke var klar over etter vaksineringa. Men ingen av stoffene er nye i vaksiner, alle er brukt før, bortsett fra dette spesifikke viruset som de naturlig nok ikke har testet før...

Det utføres så og si aldri forsøk med legemidler på gravide, fordi INGEN vil ta ansvar for det. De legemidlene man "kan" bruke er heller ikke testet, men de er brukt av gravide og man har ikke funnet skader på fosteret etterpå - derfor ANTAR man at det er trygt. Det samme gjelder svineinfluensavaksina. Siden man i Norge har et veldig bra og komplett fødselsregister samt et godt register over alle vaksinerte, vil man krysskoble opplysninger fra disse to og se om de finner unormale utslag (sammenlikne med barn født i fjor for eksempel).

Back
Topp