Dere som har tatt UL i uke 12

Jeg hadde både innvendig og utvendig. Først tok hun utvendig, men innvendig gav mye bedre bilder. Nå har jeg godt med polstring på magen så det kan være derfor innvendig ul gav best bilder. :)

Jeg har også ekstra polstring på magen, så regner kanskje med det blir innvendig. Men ville blitt utrolig glad om det ikke var nødvendig og man kunne se det på utvendig altså! Måtte derfor spørre dere som har prøvd :-)

Utvendig!

Jeg tok utvendig forrige gang i uke 11, og så veldig veldig mye da :-)

Innvendig.. men han gjorde det fordi jeg var så nervøs om alt var ok eller ikke.. :) da fant vi babyen med engang :)

Men hvorfor ønsker dere ikke innvendig? Er det farlig?:O Greit at den ser ut som en stor dildo, men jeg synes ikke det var noe pes. Bare stas at det ble så fine bilder! :)

Jeg tok i dag. :) Begynte med innvendig. Men babyen (nå ser det jo faktisk ut som en baby!;) ville ikke snu seg riktig vei. Så da ble det utvendig, med enda bedre bilder. Har ikke så veldig mye polstring på magen.

Men hvorfor ønsker dere ikke innvendig? Er det farlig?:O Greit at den ser ut som en stor dildo, men jeg synes ikke det var noe pes. Bare stas at det ble så fine bilder! :)
fikk ikke valget!

Så bra, kanskje de tar utvendig da :-D

Jeg vil heller ha utvendig enn innvendig av den enkle grunn at jeg slipper å blotte underlivet. Er ikke favorittaktiviteten min for fremmede akkurat, helsepersonell eller ei o_O

Back
Topp