Dere som har tatt silikon

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Noen spm her[:)]

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen?
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh?
*Hvor lang tid tok det før hevelsen var nede?
Hvor lang tid tok det før alt var som normalt?

*Hvordan følte du deg etter operasjonen?
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt?

ORIGINAL: *BV addict*

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene  2-3 dager
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? HEntet i bhg mandag, ble operert torsdag, sleit med giringa i bilen...ikke digg....
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? husker ikke helt, men måtte bruke sports-BH noen uker
Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? Tja....etter fem-seks uker kunne jeg leve som normalt igjen uten å ha vondt av noe slag, kkunne løfte igjen osv

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? Rimelig groggy og neddopa[8D]
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? Det var verst de første dagene (men var jo da dopa), men hadde stikk og ilinger i fem-seks uker

ORIGINAL: *Skjønningene*

ORIGINAL: Fru Lotten

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene  2-3 dager
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? HEntet i bhg mandag, ble operert torsdag, sleit med giringa i bilen...ikke digg....
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? husker ikke helt, men måtte bruke sports-BH noen uker
Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? Tja....etter fem-seks uker kunne jeg leve som normalt igjen uten å ha vondt av noe slag, kkunne løfte igjen osv

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? Rimelig groggy og neddopa[8D]
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? Det var verst de første dagene (men var jo da dopa), men hadde stikk og ilinger i fem-seks uker

oi det var mye lengre enn jeg har hørt [&o][:(]
Jeg har under muskelen da, man blir vel litt mer mørbanket av ddet tror jeg - da får jo musklene litt juling og[;)]
Men det var jo ikke kronisk vondt liksom, bare sånne hugg ved brå bevegelser og mye aktivitet osv

Men løfte skal man jo uansett ikke gjøre de første seks ukene da, og det er kjempeviktig å holde seg i ro i starten og "følge reglene", sånn at man har størst mulig sjanse for å unngå kapseldannelse...

Men løfte skal man jo uansett ikke gjøre de første seks ukene da, og det er kjempeviktig å holde seg i ro i starten og "følge reglene", sånn at man har størst mulig sjanse for å unngå kapseldannelse...

det gjelder bare tungt tungt??
spørs jolitt hva man mener er tungt da[8D] Altså, jeg bar jo ting, men fikk streng beskje dom å ha med mannen på butikken, og å ikke løfte unger osv... Det var jo veldig lett å unngå....[8|]

spørs jolitt hva man mener er tungt da[8D] Altså, jeg bar jo ting, men fikk streng beskje dom å ha med mannen på butikken, og å ikke løfte unger osv... Det var jo veldig lett å unngå....[8|]

Det står at man trenger hjelp den første uka.
Jeg gjør det nå når sambo har ferie men det er kun to uker.
Jeg har ei jente på 17 mnd som ikke kan gå. hun må bæres over alt og veier 14 kg. Jeg må jo bære henne etter to uker.
Håper det går bra[&:]

ORIGINAL: Emmeline

Det står at man trenger hjelp den første uka.
Jeg gjør det nå når sambo har ferie men det er kun to uker.
Jeg har ei jente på 17 mnd som ikke kan gå. hun må bæres over alt og veier 14 kg. Jeg må jo bære henne etter to uker.
Håper det går bra[&:]

Åhh skal di gjøre det nå, heldiggris[:D] har lyst jeg og, men skjønenr ikke hvordan jeg skal få det til egentlig. Man får jo ikke sykemeldign og i min jobb kan jeg ikke si at jeg ikke kan løfte, dytte og gjøre brå bevegelse på 6 uker[&:] og ikke kan jeg ta ferie så lenge heller.

det står på nettsidene til den klinikken jeg skal til, at som regel er man borte fra jobb ei uke- kommer an på hvilken jobb ma har.
Ja har time om to uker, men må skaffe penger i banken først, hehe[:D]

- lå de tre første dagene i hvert fall, men gjorde absolutt ingenting den første uken, livredd for å få hard kapsel[8D]

- den andre uken følte jeg meg fin, men tok det rolig, kunne ikke løfte emma før etter to uker.

- hmmm, husker ikke, men tror man må vente lenge før man bruker spilebh.

- tok litt tid, kanskje en mnd, eller to. syntes de bare ble mindre og mindre[8D]

- var helt fin etter tre uker tror jeg

- følte meg dritings egentlig, og når det gikk over var jeg bare veldig trøtt.

Hmm, når jeg kom hjem fra klinikken i 20 tiden, lå jeg resten av kvelden, og det var det[:-]
Visste ikke at jeg måtte holde meg i ro, så jeg tok med meg snuppa i Vogna og gikk 5 km til parken dagen etter..
Bruker kun vanlig bh mens den andre vaskes og tørkes..
Fortsatt litt hevelse enda, 4 uker siden operasjonen..
Føler at alt er som vanlig nå, har ikke hatt
no smerte siden de 2 første ukene.. [:)]

jeg følte meg super etter operasjonen, vi parkerte 10 min å gå fra klinikken, og jeg gikk fint dit etter operasjonen[:)]
våkna 5 min etter at jeg ble trilla ut fra operasjonsrommet, og da dro jeg hjem 5 minutter senere..
Var vondt den første uka, etter det var det bare vondt når jeg bevegde meg for fort, da brant og svei det..
Har under muskelen[:)]

Takk for svar[:)]
Ser ut til at sambo må løfte de to ukene han har ferie ja[8D]

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene LÅ SAMME DAG, VAR HELT FIN FORM DAGE ETTER
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? GIKK TUR DAG 2
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? MAN SKAL BRUKE SPORTSBH I 6 UKER
*Hvor lang tid tok det før hevelsen var nede? 1-2 UKER
Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? 6 UKER..

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? LITT SLØV, INGEN SMERTER BRUKTE IKKE PILLER I DET HELETATT NÅR JEG KOM HJEM
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? 0 DAGER

jEG HAR OGSÅ LAGT UNDER MUSKELEN, FØLES SOM MELKESPRENG BARE,
GUTTUNGEN VAR 1 ÅR OG DET GIKK BRA Å BÆRE HAN, DET KAPSLER SEG IKKE PGA LØFTING, DE VIL IKKE AT VI SKAL LØFTE PGA SÅRET.. IKKE VASK GULV OSV PÅ 4 UKER ( LITT DIGG DA)

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene Jeg lå i 3 dager etter operasjonen.

*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? Gikk meg en tur etter fire-fem dager,men det gikk seint og var vondt[8D]

*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? Etter 6 uker,da kunne jeg bruke vanlig BH uten spiler..

*Hvor lang tid tok det før hevelsen var nede? 1-2 uker kanskje[:)]

Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? 2 uker ca,men hadde mye vondt i ryggen etterpå

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? Hadde det fantastisk[:D]Var dopet og trøtt,og det var ikke vondt den første dagen[:)]

*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? Som jeg sa over her så var det ca to uker etter operasjonen,vondt i puppene og mye vondt i ryggen.

ORIGINAL: snart3barn

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene LÅ SAMME DAG, VAR HELT FIN FORM DAGE ETTER
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? GIKK TUR DAG 2
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? MAN SKAL BRUKE SPORTSBH I 6 UKER
*Hvor lang tid tok det før hevelsen var nede? 1-2 UKER
Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? 6 UKER..

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? LITT SLØV, INGEN SMERTER BRUKTE IKKE PILLER I DET HELETATT NÅR JEG KOM HJEM
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? 0 DAGER

jEG HAR OGSÅ LAGT UNDER MUSKELEN, FØLES SOM MELKESPRENG BARE,
GUTTUNGEN VAR 1 ÅR OG DET GIKK BRA Å BÆRE HAN, DET KAPSLER SEG IKKE PGA LØFTING, DE VIL IKKE AT VI SKAL LØFTE PGA SÅRET.. IKKE VASK GULV OSV PÅ 4 UKER ( LITT DIGG DA)

woho!!! ja da gleder jeg meg, haha[:D] stakkar sambo[8D]

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene: Jeg lå ikke i det hele tatt. Kun når jeg prøvde å sove.
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? Var ute å gikk tur dag 4 eller 5
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? Har ikke byttet ennå, er 4 uker siden operasjonen. Skal gå med sports-bh i 2 uker til (tilsammen 6 uker)
*Hvor lang tid tok det før hevelsen var nede? Det meste av hevelsene er nede nå, men det tar 6-12 mnd før man ser det endelige resultatet.

Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? Jeg har ikke noe smerter eller ubehag nå, men klarer ikke å ligge på magen ennå. Kjennes ut som jeg ligger med to baller under meg (noe jeg gjør, men trodde ikke det skulle kjennes så godt)

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? Helt jævlig. Var skikkelig kvalm, måtte få kvalmestillende medisin intravenøst. Fikk veldig vondt ca 20 min etter jeg våknet, fikk pinex forte så ble det bedre. Måtte ligge en time ekstra (tilsammen to timer) før jeg dro hjem, var så kvalm.
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? Brukte kun vanlig Paracet i to dager.
Jeg verken løftet eller skiftet bleie ol på snuppa (hun er 1,5 år) på 2 uker, jeg ville ta det så mye som mulig i ro. Jeg blødde ekstra mye under operasjonen, og ville ikke risikere at blodårene som blir svidd av under operasjonen skulle begynne å blø igjen. (det er derfor det er så viktig å ikke bruke armene de to første dagene, pga blødningsfaren) Jeg har protesene over muskelen.

ORIGINAL: tuppamaara

*Hvor lenge etter operasjonen lå du? står jo at en skal ligge de 2 første dagene: Jeg lå ikke i det hele tatt. Kun når jeg prøvde å sove.
*Hvor lang tid tok det før du kunne gå deg turer ute og være ute blandt folk igjen? Var ute å gikk tur dag 4 eller 5
*Hvor lang tid tok det før du byttet til vanlig bh? Har ikke byttet ennå, er 4 uker siden operasjonen. Skal gå med sports-bh i 2 uker til (tilsammen 6 uker)
*Hvor lang tid tok det før hevelsen var nede? Det meste av hevelsene er nede nå, men det tar 6-12 mnd før man ser det endelige resultatet.

Hvor lang tid tok det før alt var som normalt? Jeg har ikke noe smerter eller ubehag nå, men klarer ikke å ligge på magen ennå. Kjennes ut som jeg ligger med to baller under meg (noe jeg gjør, men trodde ikke det skulle kjennes så godt)

*Hvordan følte du deg etter operasjonen? Helt jævlig. Var skikkelig kvalm, måtte få kvalmestillende medisin intravenøst. Fikk veldig vondt ca 20 min etter jeg våknet, fikk pinex forte så ble det bedre. Måtte ligge en time ekstra (tilsammen to timer) før jeg dro hjem, var så kvalm.
*Hvor lenge etter operasjonen hadde du vondt? Brukte kun vanlig Paracet i to dager.
Jeg verken løftet eller skiftet bleie ol på snuppa (hun er 1,5 år) på 2 uker, jeg ville ta det så mye som mulig i ro. Jeg blødde ekstra mye under operasjonen, og ville ikke risikere at blodårene som blir svidd av under operasjonen skulle begynne å blø igjen. (det er derfor det er så viktig å ikke bruke armene de to første dagene, pga blødningsfaren) Jeg har protesene over muskelen.

hvor mye har du tatt???
jeg mååå sove på magen for å sovne, så jeg orker ikke tanken på at jeg ikke skal kunne ligge på magen...

hvor mye har du tatt???
jeg mååå sove på magen for å sovne, så jeg orker ikke tanken på at jeg ikke skal kunne ligge på magen...

Jeg har 375cc i hver.

Jeg brukte å sovne på magen jeg også, men det gikk overraskende bra å venne meg av med det :-) (Dessuten er det myyye bedre for nakken å sove på ryggen) [:)]

Back
Topp