dere som har tatt silikon i oslo

Har ikke akkurat prøvd alle klinikkene da, så vanskelig å sammenligne [:D]
Men jeg tok på NobelClinic, og ble veldig fornøyd [:)]

ORIGINAL: *woops*

ja er der jeg vurderer å ta, men har di garanti da ?
fornebuklinikken har jo en veldig god garanti, men klarer ikke finne noe  på sia til nobel.

er du fornøyd med alt der eller ?

ORIGINAL: *Kula*

ORIGINAL: *woops*

ja er der jeg vurderer å ta, men har di garanti da ?
fornebuklinikken har jo en veldig god garanti, men klarer ikke finne noe  på sia til nobel.

er du fornøyd med alt der eller ?

Jeg var fornøyd ja, men som sagt; har ikke noen annen klinikk å sammenligne med. Men resultatet ble ihvertfall bra! [:)] Ingen prolem med ammingen etterpå, og de ser likens ut etterpå [:)]

ORIGINAL: Frøkna17

Tok hos Plastikkirurgene [;)]

Hvordan er din helt ærlige erfaring der?
Jeg tok og der, å kan fortelle at jeg har elendig erfaring å ett elendig resultat..

ORIGINAL: CecilieBodø

Jeg tok og der, å kan fortelle at jeg har elendig erfaring å ett elendig resultat..

wæææ, hva gikk galt ?

ORIGINAL: *Shooting Star*

Jeg tok også på nobel clinic. ikke fornøyd i det hele tatt. Elendig oppfølging og garanti i mitt tilfelle. Pluss før jeg skulle opereres så tok de feil av meg og en annen pasient. Så bra jeg fikk med meg det. Neste gang skal jeg ta på Fornebu[:)]

hva er du ikke fornøyd med ?

ORIGINAL: Nesing

Har ikke tatt silikon, men brystreduksjon og -løft. Gjorde det ved Nobel Clinic og er superfornøyd med alt fra start til slutt. Meget dyktig kirurg! [:D][:D]

sto mellom dem og fornebu, men er nesten sikker på fornebu nå.

wæææ, hva gikk galt ?

Han legen laga alt for stor lomme til silikonen sånn at de aldri ville feste seg i vevet.. så det som har skjedd er at jeg har fått hengepupper og proteser som ikke sitter fast å snur seg hele tiden så puppene ser flate ut!! ;o helvettes jævlade dritt klinikk!! må betale 36000 for å få d fikset.. bor selv i oslo, å var nede å klaga til han personlig 3 ganger uten noe som helst positivt resultat.. han foreslo at jeg kunne BETALE han 10000kr så skulle han legge inn ENDA større for å få det fikset.. neitakk sier jeg bare..

wæææ, hva gikk galt ?

Han legen laga alt for stor lomme til silikonen sånn at de aldri ville feste seg i vevet.. så det som har skjedd er at jeg har fått hengepupper og proteser som ikke sitter fast å snur seg hele tiden så puppene ser flate ut!! ;o helvettes jævlade dritt klinikk!! må betale 36000 for å få d fikset.. bor selv i oslo, å var nede å klaga til han personlig 3 ganger uten noe som helst positivt resultat.. han foreslo at jeg kunne BETALE han 10000kr så skulle han legge inn ENDA større for å få det fikset.. neitakk sier jeg bare..

Takk for at du sier dette, for jeg holder meg unna den klinikken da.

[:)]

dritt at du ikke fikk det du skal ha, kjedelig at det blir sånn[&:]

Back
Topp