Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *woops*
Har ikke akkurat prøvd alle klinikkene da, så vanskelig å sammenligne [:D]
Men jeg tok på NobelClinic, og ble veldig fornøyd [:)]
ORIGINAL: *Kula*
ORIGINAL: *woops*
Har ikke akkurat prøvd alle klinikkene da, så vanskelig å sammenligne [:D]
Men jeg tok på NobelClinic, og ble veldig fornøyd [:)]
ja er der jeg vurderer å ta, men har di garanti da ?
fornebuklinikken har jo en veldig god garanti, men klarer ikke finne noe på sia til nobel.
er du fornøyd med alt der eller ?
ORIGINAL: *Shooting Star*
Jeg tok også på nobel clinic. ikke fornøyd i det hele tatt. Elendig oppfølging og garanti i mitt tilfelle. Pluss før jeg skulle opereres så tok de feil av meg og en annen pasient. Så bra jeg fikk med meg det. Neste gang skal jeg ta på Fornebu[:)]
ORIGINAL: CecilieBodø
ORIGINAL: Frøkna17
Tok hos Plastikkirurgene [;)]
Hvordan er din helt ærlige erfaring der?
Jeg tok og der, å kan fortelle at jeg har elendig erfaring å ett elendig resultat..
wæææ, hva gikk galt ?
ORIGINAL: Frøkna17
Tok hos Plastikkirurgene [;)]
Hvordan er din helt ærlige erfaring der?
Jeg tok og der, å kan fortelle at jeg har elendig erfaring å ett elendig resultat..
wæææ, hva gikk galt ?
Han legen laga alt for stor lomme til silikonen sånn at de aldri ville feste seg i vevet.. så det som har skjedd er at jeg har fått hengepupper og proteser som ikke sitter fast å snur seg hele tiden så puppene ser flate ut!! ;o helvettes jævlade dritt klinikk!! må betale 36000 for å få d fikset.. bor selv i oslo, å var nede å klaga til han personlig 3 ganger uten noe som helst positivt resultat.. han foreslo at jeg kunne BETALE han 10000kr så skulle han legge inn ENDA større for å få det fikset.. neitakk sier jeg bare..