Dere som har tatt planlagt ks...

snuppa80

Forumet er livet
Hvor lenge lå dere på sykehuset?? Vanlig liggetid der jeg skal ta ks er 3 dager, men kan man reise hjem etter 2 f.eks??

Sist var det haste ks, og da skulle jeg ligget 6 dager. Dro hjem 4.dagen...

Jeg vil nemlig HJEEEEEM når jeg har født[:D]

Hadde planlagt keisersnitt så blei operert kl.9 på en fredag å var hjemme søndags formiddag. Orka ikkje å vær der lenger, følte at æ ikkje fikk den roa æ trengte. Savna ungene å mannen min så vældig, åsså va æ i så fin form at så ingen grunn te å vær dær lenger.

Ok, for jeg tenker litt på å reise hjem onsdag HVIS formen er bra nemlig[:)] Så da er det jo mulig...

ORIGINAL: snuppa80

Ok, for jeg tenker litt på å reise hjem onsdag HVIS formen er bra nemlig[:)] Så da er det jo mulig...

Føder du på Drammen??

ORIGINAL: ~*Becca*~

ORIGINAL: snuppa80

Føder du på Drammen??

Nope, Tønsberg[:D]

Eg hadde haste KS og eg reiste hjem tidlig på morgenen 3.dag (fikk aldri noen sprøyte)Da orket jeg ikke være der lenger, og var i fin form, så det var ingen protester fra de på sykehuset. Reiste rett hjem og henta vogna og gikk på to timers trilletur...

Jeg fikk beskjed sist, at når jeg reiser hjem så trenger jeg ikke blodfortynnende lenger, for da er jeg aktiv nok[:)] Så det blir vel ikke noe problem (har altfor lang vei til at jeg gidder reise tilbake, da får heller de på jobben sette sprøyta hvis den er sååå viktig)...

Får bare håpe jeg er i like god form som sist... Da var jeg oppe så mye at de beordra meg i seng innimellom[8|]

Back
Topp