Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Foreløpig setter hun kun avspennende nåler, for tidlig å sette noe for modning av livmormunn. Tror ho har satt 2 nåler i føttene, 2-3 rundt knærne og 1 i øra. Hun jeg går til begynner 2 uker før termin å sette mer aktive nåler for modning.
Jeg har fått en på hver fot (omtrent på vristen), en nede på innsiden av hver ankel og så en i gropen mellom tommel og pekefinger. Hadde første gang på tirsdag og skal igjen i morgen men jeg husker at det var de samme stedene i forrige svangerskap :-)
Hun har satt i foten,ved ankelen og i håndleddet, også i øret og hodet for bedre søvn! :P Men er vel som det tidligere ble nevt at i begynnelsen er det bare forberedene også setter de litt andre steder når det nærmer ser termin....
Jeg får akupunktur både for svangerskapskvalme og modningsakupnktur. Modningsnålene setter jordmoren på hver vrist (ved storetåen), litt over ankelen (på innsiden av foten), under kneet (på utsiden av leggen) og mellom tommel og pekefinger.
Foreløpig har ingenting stort skjedd annet en mye flere kynnere. Håper det har effekt, har iallefall kjempevirkning av nålene mot svangerskapskvalme :)