Dere som har tatt ks

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Dere som har tatt ks tidligere, har dere vondt i området der som "arret" er nå?
Hos meg begynte det å verke litt i området der i går og det verker til tider enda å jeg bare lurer på om det er vanlig eller om jeg bør ta det opp med jm når jeg skal der i neste uke?

Det er 3 år siden jeg tok ks sånn forøvrig. =)

Arret og området rundt er forholdsvis følelsesløst, aldri kjent noe til det. Har du kjent disse verkene før du ble gravid også?

Jeg tok ks for 3 år siden. Har merka litt at jeg er øm og klør der. Arret har blitt litt større og rødere. Var hos jm i går og hun sa det var normalt. Forrige gang fødte jeg normalt ett år etter ks og det gikk og veldig bra (2 år siden) :-)

Arret og området rundt er forholdsvis følelsesløst, aldri kjent noe til det. Har du kjent disse verkene før du ble gravid også?

Nei jeg har hatt det på akkurat samme måte som deg. Følelsesløst inntill i går.. begynte liksom å verke inni..

:P
Jeg tok ks for 3 år siden. Har merka litt at jeg er øm og klør der. Arret har blitt litt større og rødere. Var hos jm i går og hun sa det var normalt. Forrige gang fødte jeg normalt ett år etter ks og det gikk og veldig bra (2 år siden) :)

Ok, da konkluderer jeg med at det ikke er farlig! :D Kan la jm få ta en titt i neste uke. :D

Takk for svar begge to! :D

Back
Topp