dere som har tatt ks?

Lilio!!!

Gift med forumet
langt tid tar det før man kan ha ???
begynner og savne samboer nå... 

vet lissom ikke.. blør jo litt enda og skulle ikk begynne på noe prevasjon før jeg hadde vært på 6uker kontrollen..

Hei,

jeg tok KS og spurte jordmor på sykehuset ang. samleie. Hun sa at det gjaldt samme regler som for de med vaginal fødsel. Kroppen går gjennom samme renselse-prosessen som etter en vanlig fødsel og prevansjon (medisinsk) skal man ikke bruke før etter 6 uker.

ORIGINAL: Marikken

Hei,

jeg tok KS og spurte jordmor på sykehuset ang. samleie. Hun sa at det gjaldt samme regler som for de med vaginal fødsel. Kroppen går gjennom samme renselse-prosessen som etter en vanlig fødsel og prevansjon (medisinsk) skal man ikke bruke før etter 6 uker.

Samme fikk jeg beskjed om[:)]

Jeg tok ks. Hadde samleie etter ca. tre uker for da hadde jeg sluttet å blø og synest det var greit å prøve... Gikk veldig bra, men måtte ta hensyn til en fremdelses noe øm mage!! Tror ikke det viktigste er å telle uker og dager, men heller vente til man er klar for det og ønsker det sjøl.[;)]

ORIGINAL: Marikken

Hei,

Jeg fikk også samme beskjed..

Back
Topp