Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mina min*
Gikk veldig fort her også. Var på beina samme dag. Slet litt med hoste og det gjorde ganske vondt, men gikk seg til etter noen dager. Reiste hjem 2 dager etter ks.
Første gang jeg hadde ks, tok det mye lenger tid og var på sykehuset i nesten 1 uke. Hadde vondt leenge etterpå.
Løftet forresten et ltit tungt bord her i påsken,, det kjente jeg godt i magen, men er bra nå. 3 uker siden ks.
ORIGINAL: termin april
Gikk veldig fort her også. Var på beina samme dag. Slet litt med hoste og det gjorde ganske vondt, men gikk seg til etter noen dager. Reiste hjem 2 dager etter ks.
Første gang jeg hadde ks, tok det mye lenger tid og var på sykehuset i nesten 1 uke. Hadde vondt leenge etterpå.
Løftet forresten et ltit tungt bord her i påsken,, det kjente jeg godt i magen, men er bra nå. 3 uker siden ks.
reistre du hjem 2 dager etter???fytti da var du heldig[:D] jeg hadde hastekesersnitt sist..var da 5 dager på sykehuset...dennen gangen skal jeg ha planlagt ks..håper jeg kommer meg litt raskere denne gangen..[;)] mn d var ikke så gale heller sist synes jeg..gikk et døgn etter..(som en gammel dam da)...mn kom meg opp[:)] så er spent på hvordan d blir denne gang!!skal i ilden på tirsdag!![:D][:D] gleder meg ufattelig!!
Med førstemann måtte jeg også ligge mange dager på sykehuset. Denne gangen spurte jeg selv om å få dra hjem. Orket ikke være der, var så mye mas og folk. [:D]
Følte også litt på at jeg bare måtte komme meg raskt på beina denne gang pga datteren min[;)]
Masse lykke til på tirsdag[;)]