Dere som har tatt KS for 2. gang!

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Har dere vondt i operasjonsåret eller?
Jeg har fortsatt vondt særlig i venstre delen, det er som om den revner ! Burde jeg tatt kontakt med legen tru?
Jeg klarer å løfte og bære og gjøre allt ellers, men når jeg kommer borti den så gjør det vondt..

Er det lenge siden da? Jeg hadde bare 1 gang, men jeg hadde vondt i 2 mnd....

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg har tatt to ganger, og har ikke vondt. Var veldig heldig denne gangen, og trengte ikke smertestillende fra dag 2. Men etter jeg kom hjem igjen kjente jeg litt igjen, og da som du sier, spesielt på venstre side. Kjente det godt når jeg skulle reise meg opp fra senga f.eks. Nå kjenner jeg ingenting lengre, er 6 uker siden. Kan nok være greit å ta en sjekk?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tatt to ganger, og har ikke vondt. Var veldig heldig denne gangen, og trengte ikke smertestillende fra dag 2. Men etter jeg kom hjem igjen kjente jeg litt igjen, og da som du sier, spesielt på venstre side. Kjente det godt når jeg skulle reise meg opp fra senga f.eks. Nå kjenner jeg ingenting lengre, er 6 uker siden. Kan nok være greit å ta en sjekk?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg trur nok det er lurt :) har time hos legen min 13. Så får se om jeg blir bedre da :)

Sniker fra november, men jeg ville tatt kontakt med lege hvis jeg var deg :) tok ks for andre gang for 3 uker siden, og har vært helt smertefri den siste uken. Kjenner ikke noe spesielt til det når jeg reiser meg heller.
Greit å ta kontakt å få det sjekket ut :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp